دانلود کامل نسخه فرانسوی سلام فرمانده به زبان فرانسوی +فیلم

دانلود کامل نسخه فرانسوی سلام فرمانده به زبان فرانسوی +فیلم

نسخه فرانسوی سلام فرمانده به زبان فرانسوی مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است این سرود که در ماه های گذشته حسابی در بین رسانه ملی مورد استقبال قرار گرفته و بارها پخش شده است حالا تصمیم بر این شده که نسخه های مختلف آن نیز تولید شود.

دانلود کامل نسخه فرانسوی سلام فرمانده به زبان فرانسوی +فیلم

این سرود تا به حال به زبان های انگلیسی و عربی و ترکی تولید شده است و حالا به زبان فرانسوی نیز اجرا شده است آن هم در قلب ارپا که در نوع خود میتواند جالب باشد.

نسخه فرانسوی سلام فرمانده به زبان فرانسوی

این سرود را اقای ابوذر روحی خوانده است و کلیپ آنها را حجت الاسلام سعید نعیمی تهیه کنندگی کرده تا  با حداقل امکانات این سرود را بخوانند.

دانلود

بدون شک شما هم این سرود را حداقل یک بار گوش داده اید سرودی که با موضوع امام زمان و رهبر انقلاب بوده و استقبال گسترده ای آز آن صورت گرفته است.

این سرود در مراکز فرهنگی و آموزشی کشورمان بارها طنن انداز شده است و در بین دهه نودی ها طرفداران زیادی را به دست اورده است.

همچنین ببنینید اجرای سلام فرمانده در جشن عروسی

سرودی که پایه گذار و زمینه ساز دهه نود ها برای ججان به کف شدن رهبر انقلاب است.

قرار است سلام فرمانده به زبان های دیگر تولید و عرضه شود.

برخی هم پرچم‌هایی مزین به نام حضرت مهدی (عج) در دست داشتند و همراه با خواندن سرود سلام فرمانده به سوی حرم حضرت امام حسین علیه‌السلام سلام می‌دادند. البته در این گردهمایی، تصاویری از شهدای مقاومت به ویژه شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نیز دیده می‌شد.

این نخستین بار است که خوانندگان سلام فرمانده به زبان فارسی و عربی در یک جمع حضور یافته و این اثر بین‌المللی را اجرا می‌کنند.

ابوذر روحی مداح اهل بیت و خواننده شعر سلام فرمانده مهدی سام متولد سال ۱۳۶۲ در لنگرود می باشد

وی فارغ التحصیل رشته کامپیوتر می باشد و به عنوان مداح و نوحه خوان در بسیاری از هیئت ها و مراسمات به نوحه خوانی می پردازد.

 

 

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *