بیوگرافی ابوذر روحی خواننده سلام فرمانده کیست همسر و فرزند +اینستاگرام و عکس

بیوگرافی ابوذر روحی خواننده سلام فرمانده کیست همسر و فرزند +اینستاگرام و عکس

ابوذر روحی مداح اهل بیت و خواننده سرود سلام فرمانده متولد 12 فروردین سال 1362 لنگرود در روستای زیبای «لیلا کوه» در استان گیلان به دنیا آمده است . ابوذر روحی فارغ التحصیل رشته «آی تی» (IT) فناوری اطلاعات دارای مدرک فوق دیپلم میباشد . که از نه سالگی نوحه خوانی میکرده و حالا با سرود سلام فرمانده مشهور شده است.

در ادامه بیوگرافی ابوذر روحی خواننده سرود سلام فرمانده کیست با پیج اصلی اینستاگرام و عکس و سوابق و زندگی شخصی و مصاحبه و سن ابوذر روحی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

نماهنگ سلام فرمانده بدون شک برای هر ایرانی آشنا است و این نماهنگ را شنیده اند نماهنگی که حالا به یک نماد فرهنگی ملی تبدبل شده است و در بسیاری از همایش ها این نماهنگ پخش میشود جالب است بدانید که این آهنگ به چند زبان زنده دنیا نیز بازخوانی شده و استقبال خوبی از آ ن به عمل آماده است و اقای ابوذر روحی به شدت در بین مردم ایران به شهرت و محبوبیت خاصی دست یافته است ایشان  به خواننده مذهبی و انقلابی تبدیل گردیده است.

بیوگرافی ابوذر روحی خواننده سلام فرمانده کیست همسر و فرزند +اینستاگرام و عکس

بیوگرافی ابوذر روحی

ابوذر روحی از خواننده های انقلابی کشورمان بوده که با آهنگ سلام فرمانده به شهرت رسید.

او متولد ۱۲ فروردین ۱۳۶۲ در شهرستان لنگرود روستای لیلاکوه بوده و در رشته آی تی فناوری اطلاعات تحصیل کرده است و مدرک فوق دیپلم را دریافت نموده است.

بیوگرافی ابوذر روحی خواننده سلام فرمانده کیست همسبیوگرافی ابوذر روحی خواننده سلام فرمانده کیست همسر و فرزند +اینستاگرام و عکسر و فرزند +اینستاگرام و عکس

شروع فعالیت

زمانی که 9 سال سن داشت به دلیل علاقه بسیار زیاد به اهل بیت به نوحه خوانی و مداحی مشغول شد در سال ۱۳۷۱ در سالروز شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام برای این مناسبت نوحه خواند که استقبال زیادی از آن صورت گرفت و باعث شد که گام های دیگر خود را در مداحی بردارد.

خواننده سرود سلام فرمانده

شهرت او برای آهنگ سلام فرمانده می باشد که برای امام زمان و مقام معظم رهبری خوانده شد و در سن ۳۱ سالگی مورد توجه عموم مردم قرار گرفت سرودی که در همه مدارس و مراکز فرهنگی و پرورشی کشورمان پخش شد و استقبال زیادی از آن صورت گرفت حتی فرمانده سپاه سردار سلامی با تقدیر و تشکر از این خواننده تاکید کرد که این گونه سرودها باید بیشتر تولید شود تا نسل جوان این اشعار را سرلوحه فعالیت خود قرار بدهند .

بیوگرافی ابوذر روحی خواننده سلام فرمانده کیست همسر و فرزند +اینستاگرام و عکس

گروه سرود 313 ملت امام حسنی (ماح)

نماهنگ سرود سلام فرمانده توسط گروه سرود ۳۱۳ نفره ملت امام حسین از استان های گیلان و قم و مسجد جمکران اجرا شد که برای نخستین بار در شبکه باران صدا و سیمای گیلان پخش گردید و مورد توجه قرار گرفت و از آن پس شبکه های مختلف صدا و سیما باز پخش شد علت انتخاب ۳۱۳ برای گروه سرود برگرفته از تعداد یاران امام زمان می باشد

بیوگرافی ابوذر روحی خواننده سلام فرمانده کیست همسر و فرزند +اینستاگرام و عکس

کارگردانی این نماهنگ را آقای مهران به نهاد برعهده داشت و تنظیم آن را مهیار طالبی انجام داده است شعر این سرود آقای سید مهدی بنی هاشم گفته است

آقای ابوذر روحی از حامیان ابراهیم رئیسی بود که در سال ۱۳۹۸ در انتخابات با ابراهیم رئیسی ملاقات داشته است

✅ همچنین ببینید

شاعر شعر سلام فرمانده کیست +بیوگرافی و عکس سید مهدی بنی هاشمیشاعر شعر سلام فرمانده کیست

زمانی  که سرود پخش شد ابوذر روحی گریه کرد

او می‌گوید بعد از خواندن این سرود متاسفانه استقبال از آن صورت نگرفته‌است بسیار ناراحت شدیم ولی زمانیکه سال تحویل شد و بعد از صحبت های رهبر انقلاب این سرود از شبکه سوم سیما بر روی آنتن رفت من بسیار خوشحال شدم و اشکم دراومد و میدانم که دل پدر و مادرم را شاد کردم و به لطف آقا شاهد این سرود در شبکه های مختلف صدا و سیما بودیم و حتی این سرود در تلویزیون سوریه و لبنان و فرانسه نیز پخش و زیرنویس شد.

بیوگرافی ابوذر روحی خواننده سلام فرمانده کیست همسر و فرزند +اینستاگرام و عکس

حاصل زحمات بیش از ۱۰۰ نفر را دیدم که برای تهیه این سرود زحمت کشیدند برای ساخت این اثر به ۵ دوربین نیاز داشتیم که متاسفانه هزینه کرایه آنها را نداشتیم اما خوشبختانه خدا همه چیز را جور کرد و همه ارگانها برای تولید این نماهنگ با ما همکاری کردم و خیلی خوشحال هستم.

ابوذر روحی: سرود سلام فرمانده برای نسل جدید

این  آهنگ باعث شد که فاصله برخی ها با انقلاب کم شود و شور و نشاط بین بچه های انقلابی به راه بیفتد و می دانیم که از این به بعد در مراسم‌های مختلف انقلابی این سرود به عنوان یک سرود مهم پخش خواهد شد

ابوذر روحی خواننده سلام فرمانده می گوید این نماهنگ نشان داد که اگر بر روی مسائل فرهنگی کار شود و حمایت کنند می تواند بسیار تاثیر گذار شود هر چند که برخی از آثار فاخر با موضوع حاج قاسم سلیمانی به نام رفیق شهیدم مورد بی‌مهری بانک ملت فی قرار گرفت
نماهنگ سلام فرمانده که نسل جدید دهه هشتادی و دهه نودی متحد شوند و دیگر آثاری از آهنگ های غربی در بین آنها رواج پیدا نکند و همچنین برگزاری کلاس مداحی به ذهن ما رسیده که به مناسبت میلاد حضرت زینب تصمیم داریم آموزش های لازم را انجام بدهیم

بیوگرافی ابوذر روحی خواننده سلام فرمانده کیست همسر و فرزند +اینستاگرام و عکس

خواننده “سلام فرمانده ” معتقد است وقتی کاری برای امام زمان (عج) باشد همه موارد راست و ریس می‌شود و توانستند در مدت‌زمان یک ماه تیم ۳۱۳ نفری متشکل از کودکان برای اجرای سرود سلام فرمانده آماده کنند تا این‌گونه تأثیرگذار باشد و حالا در همه شهرها شاهد تشکیل خودجوش گروه ماح متشکل از ۳۱۳ کودک هستیم.

وی اثر بعدی در ابعاد گسترده گروه “ماح ” را برای دهه کرامت معرفی کرد و گفت که هدف بعدی ما سرودن کار برای امام رضا است که امیدوارم به بهترین نحو سروده و اجرا شود.

بیوگرافی ابوذر روحی خواننده سلام فرمانده کیست همسر و فرزند +اینستاگرام و عکس

بعد از پخش “سلام فرمانده ” و استقبال کم‌نظیر مردم و خانواده‌ها از این اثر شاید باید بیشتر درباره عوامل و آنچه به تصویر کشیده شد صحبت کرد ولی ابوذر روحی خواننده این اثر و حجت‌الاسلام نعیمی تهیه‌کننده “سلام فرمانده ” ابراز شرمندگی شدید و طلب حلالیت طلبیدند و قطعاً زمانی انسان‌ها به این نقطه می‌رسند که سراسر کارشان نیت قرب الی الله و خشنودی صاحب اثر باشد؛ آن‌ها مشترکاً از خانواده، کودکان و نوجوانانی عذرخواهی کردند که در این اثر حضور داشته ولی تصویرشان به دلایل مختلف فنی در “سلام فرمانده ” نشان داده نشد.

بیوگرافی ابوذر روحی خواننده سلام فرمانده کیست همسر و فرزند +اینستاگرام و عکس

جنجال کپی بودن آهنگ سلام فرمانده

یک خبرنگار حوزه موسیقی چندی پیش در توئیتی مدعی شد که ملودی سرود «سلام فرمانده» کپی شده از یک سرود عربی است. او نوشت: «خلاصه بگم که سلام فرمانده هم کپی و در اصطلاح کاور در آب دراومد! ما خبرنگارهای موسیقی، وقتی یک اثر بدون ذکر خالق ملودی، ازش کپی بشه عبارت «سرقت هنری» رو استفاده می‌کنیم. معادلش حتماً می‌شه «حق‌الناس» ربطی هم به مفاهیم و محتوا نداره. از یک قطعه عربی کاور شده»

بعد از انتشار این ادعا، ابوذر روحی خواننده این قطعه به همراه حجت‌الاسلام سعید نعیمی مسئول گروه ماح (ملت امام حسین(ع)) و تهیه کننده این سرود با انتشار ویدیویی به این ادعا پاسخ دادند و اعلام کردند که آهنگ ارائه شده بعد از استغاثه در سرود «سلام فرمانده» مربوط به زمزمه یکی از شب‌های محرم هیأت منتظران ظهور شهرستان لنگرود بوده است و با عنوان «پاشو بابا دخترت اومده، پاشو بابا». ملودی بعدی مربوط به مداحی «دنیا بدون تو معنایی نداره/ دنیامون سَرِه که دست نیزه‌ داره؛ ماه بلند من نیفتی ای سر نیزه پسند من» که زمینه‌ای است توسط محمدصادق باقی‌زاده تولید شده و روحی خوانده است. براساس آن، ملودی گوشواره مشهور سرود یعنی «سلام فرمانده، سلام از این نسل غیور جامانده» ساخته شد.

بخش دیگری از ملودی این اثر نیز براساس یکی از سبک‌های امیر طلاجوران است که در آن می‌خواندیم «دنیا فقط حسین، ته معرفت حسین» که براساس آن این بخش سرود ساخته شد «عهد می‌بندم که می‌مونم پای این نظام» ساخته شد.

روحی در پایان این ویدیو خطاب به آن خبرنگار گفت: برای دیده شدن گفتی که ملودی «سلام فرمانده» را از آهنگ عربی که تنها سه ـ چهار روز است منتشر شده، کاور کردیم؛ گرین‌کارتت مبارک باشد. راه‌های دیگری برای دیده شدن وجود دارد.

 

استقبال مردم بغداد از سلام فرمانده

مردم عراق با حضور «ابوذر روحی»، به همخوانی نماهنگ تأثیرگذار و فراگیر «سلام فرمانده» پرداختند.

این مراسم با حضور عاشقان حضرت مهدی صاحب‌الزمان(عج) در میدان فردوس بغداد برگزار شد. در تصاویری که شبکه العهد پخش کرد شهروندان عراقی هنگام مشاهده ابوذر روحی به ابراز احساسات پرداختند.

سرود سلام بر فرمانده با استقبال گسترده عاشقان حضرت مهدی صاحب‌الزمان(عج) در مناطق مختلف جهان روبرو شده و به زبان‌های مختلف در حال گسترش است.

بیوگرافی ابوذر روحی خواننده سلام فرمانده کیست همسر و فرزند +اینستاگرام و عکس

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

8 نظر

  1. خدا اگه بخواد به یه کاری برکت می ده و هیچ کس هم نمی تونه جلوش رو بگیره

  2. بلال حبشی

    ابوذر دوست داریم ابوذر دوست داریم ابوذر گلگلیه ابوذر منگلیه

  3. پرچم گیلان بر فراز ایران 😍😁😁😁

  4. سلام امیدوارم امام زمان رفع شبهات کند آرام بخش صداشون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *