دانلود کامل برنامه شب آهنگی پازل بند در برنامه شباهنگی رایگان

دانلود کامل برنامه شب آهنگی پازل بند حامد آهنگی در شباهنگی رایگان

دانلود کامل شب آهنگی پازل بند علی رهبری و آرین بهاری در برنامه شباهنگی قسمت 21 برنامه شب آهنگی سه شنبه 13 اردیبهشت 1401 را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل برنامه شب آهنگی پازل بند در برنامه شباهنگی رایگان

دانلود کامل شب آهنگی پازل بند

برنامه شب آهنگی با اجرای حامد آهنگی از برنامه های کمدی و پرطرفدار شبکه نمایش خانگی بوده که از طریق پلتفرم فیلم‌نت عرضه می‌شود در هر قسمت از این برنامه مهمان های ویژه دعوت می شوند که با آنها به گفت طنز می‌پردازد.

حامد آهنگی در قسمت ۲۱ این برنامه از پازل بند دعوت کرده و آرین بهاری و علی رهبری مهمان این برنامه هستند.

پازل باند یکی از پرطرفدارترین گروه های موسیقی بوده که در سال‌های اخیر توانسته از عملکرد قابل قبولی نمایش گذاشته است.

دانلود با لینک مستقیم شب آهنگی پازل بند

این گروه در سال ۱۳۹۰ شروع به کار کرد و تا به حال آهنگ های جذاب و پرطرفدار زیادی را تولید کردند.

علی رهبری متولد ۱۳۶۲ در تهران بوده و متخصص نوازندگی پیانو است همچنین آرین بهاری دیگر خواننده این گروه نیز در سن ۱۸ سالگی وارد عرصه خوانندگی شده است این گروه اولین آلبوم خود را در سال ۱۳۹۵ روانه بازار کردند که با استقبال زیادی روبرو شد.

برنامه شباهنگی موفق شده در سالهای اخیر طرفداران بسیار زیادی پیدا کند و همچنین آقای حامد آهنگی به عنوان یک مجری طنز و با استعداد شناخته شود به عبارتی می‌توان گفت که برنامه شباهنگی سکوی پرتاب حامد آهنگی به سوی محبوبیت و شهرت بود در این صفحه به شما پیشنهاد می کنیم که قسمت ۲۱ شباهنگی را دانلود و مشاهده کنید.

گروه پازل یا پازل بند Puzzle Band یک گروه موسیقی پاپ ایرانی است که ابتدا اعضای آن را علی رهبری، آرین بهاری و مهران عباسی تشکیل می دادند که در ادامه، با جدا شدن مهران عباسی، به گروهی دونفره تبدیل شد.
آغاز فعالیت پازل باند

این گروه فعالیت خود را از آبان ماه سال 1390 شروع کرد. این گروه با هدف ایجاد سبکی نو در موسیقی پاپ کشور کار خود را شروع کرده و در سال 1395 آلبوم اول و دوم خود را منتشر کرده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *