دانلود کامل برنامه مهمونی قسمت امیرحسین رستمی و بچه و پشه

دانلود کامل برنامه مهمونی قسمت امیرحسین رستمی و بچه و پشه

دانلود کامل برنامه مهمونی قسمت امیرحسین رستمی و بچه و پشه

دانلود کامل برنامه مهمونی امیرحسین رستمی و بچه و پشه و قسمت بیست چهارم دانلود برنامه مهمونی با حضور امیرحسین رستمی قسمت ۲۴ و برنامه مهمانی ایرج طهماسب با کیفیت اصلی و لینک مستقیم را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل برنامه مهمونی امیرحسین رستمی

  • نام : برنامه مهمونی
  • موضوع : گفتگو و طنز
  • گروه سنی : کودکان و بزرگسالان
  • کارگردان : ایرج طهماسب
  • مجری : ایرج طهماسب
  • مهمان : امیرحسین رستمی
  • قسمت : بیست و چهارم – ۲۴
  • دانلود با لینک مستقیم

امیرحسین رستمی بازیگر طنز کشورمان در سریال مهمونی حضور پیدا کرده که بدون شک دیدن آن خالی از لطف نخواهد بود.

طرفداران این بازیگر به ویژه طرفداران برنامه مهمونی میتوانند یک برنامه لذت بخشش را تماشا کنند آقای ایرج طهماسب که در با درخشش در برنامه مهمونی موفق شده نشان بدهد یکی از بهترینهای برنامه های عروسکی است با تعدادی عروسک جدید توانسته برنامه محبوبی را تولید کنید و مردم استقبال خوبی را از آن به عمل آورند.

اقای طهماسب اولین بار است که برنامه ای را بدون حضور کلاه قرمزی تولید میکند و علت آن حق مالکیت صداوسیما نسبت به عروسک کلاه قرمزی میباشد و او اجازه ندارد که از کلاه قرمزی در شبکه نمایش خانگی استفاده نماید.

بازیگر جوان ایرانی متولد 12 بهمن سال 1354 از تهران است. امیر حسین رستمی از سال 1385 رسما وارد سینمای ایران شد و با بازی در فیلم فقط چشم هاتو ببند در میان مردم ایران جای خود را باز کرد.

امیرحسین رستمی در سال 1378 با خانم پوراندخت الستی ازدواج کرد و یک پسر به نام ارشیا  دارد.او از سال 1377 کار خود را در عرصه بازیگری با فیلم هزاران ستاره به کارگردانی رامبد جوان آغاز کرد وبه گزارش سماتک پس از آن در اسپاگت در ۸ دقیقه حضور یافت.

دانلود همه قسمت های برنامه مهمونی

در سریال قهوه تلخ، 3 قسمت در نقش بسر جهانگیر شاه بازی کرد که هر 3 قسمت توقیف شد. در فیلم سینمایی سعادت آباد که به جهت ممیزی سانسور شد. در سریال مسیر انحرافی بازی کرد که فروردین 1391 از کانال 3 ارائه شد. در فیلم نمایش خانگی برادرزاده عزیز به کارکردانی علی امینی بازی کرد که توقیف شد. خاطره ان شب بارانی کارکردان سیامک شایقی توقیف است. فیلم سینمایی close just your eyes کارکردان علیرضا امینی توقیف است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *