دانلود کامل زنگ آخر فصل دوم قسمت چهارم

دانلود کامل زنگ آخر فصل دوم قسمت چهارم

دانلود کامل زنگ آخر فصل دوم قسمت چهارم از بچه های کرج همراه با همه قسمت های مینی سریال زنگ اخر را در این صفحه مشاهده نمایید.

دانلود کامل زنگ آخر فصل دوم قسمت چهارم

زنگ آخر فصل دوم قسمت چهارم

در سال های اخیر با گسترش اینستاگرام در بین مردم بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی اقدام به ساخت کلیپ های طنز کرده و از این طریق توانستند فالوور های زیادی برای پیج های خود به دست بیاورند.

این رزوها که کلیپ های طنز در شبکه های اجتماعی رونا پیدا کرده و کاربران سعی دارند با ساخت کلیپ های متفاوت خود را از دیگر کاربران متمایز کنند.

معمولا این افراد خود را بلاگر مینامند و در جذب کاربر خیلی موفق عمل کرده اند یکی از کلیپ هایی که چند سالی است حسابی مورد توجه قرار گرفته است با نام زنگ آخر بوده که توسط تعدادی پسر جوان تولید و تهیه میشود این پسران جواناهلکرج بوده و موفق شدند حسابی کاربران زیادی را جذب کلیپ های خود کنند.

در این کلیپ ها سعی می شود به مشکلات اجتماعی و اقتصادی پرداخته شود و این موضوعات را به صورت طنز مطرح می کنند.

البته بخری از کاربران این کلیپ ها را با مجموعه طنز زنگ آخر با حضور جواد رضویان اشتباه میگیرند. زنگ آخر مجموعه تلویزیونی به تهیه‌کنندگی پروین شمشکی سال ۱۳۸۱ ساخته شده و داستان آن در دبیرستانی پسرانه رخ می‌دهد. مدیر مدرسه ای پس از تحویل گرفتن دبیرستان، قول می‌دهد تا پایان سال، آن محل را تبدیل به دبیرستانی نمونه کند و در این مسیر، رویدادها و ماجراهای مختلفی رخ می‌دهد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *