دانلود کامل سریال بی همگان قسمت ۳۷ | قسمت 37 سی و هفتم تلوبیون

دانلود کامل سریال بی همگان قسمت ۳۷ | قسمت 37 سی و هفتم تلوبیون

دانلود کامل سریال بی همگان قسمت 37 سی و هفتم [ اینترنت رایگان ] قسمت 36 سریال بی همگان قسمت ۳۷ امشب را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل سریال بی همگان قسمت ۳۷ | قسمت 37 سی و هفتم تلوبیون

دانلود کامل سریال بی همگان قسمت 37

برای تماشا و دانلود اینجا را ضربه بزنید

«بی‌همگان» یک درام خانوادگی تمام‌عیار است که گرچه با داستانی تکراری و تلخ و کشدار آغاز شد اما توانست در ادامه با محوریت قرار دادن زندگی جوانان و پرداخت به مسائلی چون نقد رانت و رانت‌خواری و مفاسد اقتصادی، نقد پول‌های شبهه دار و حرام، توجه ویژه به تولیدات دانش‌بنیان به‌عنوان راه برون‌رفت از فشار تحریم‌ها و بیان موانعی که بر سر راه جوانان خلاق و کارآفرین است، مخاطب تلویزیون را با خود همراه سازد.

تعدد شخصیت‌های داستان سبب شد تا «بی‌همگان» روایتی باشد از زندگی آدم‌هایی از طیف‌های مختلف؛ از خانواده ثروتمند یوسفیان گرفته تا خانواده مسلمی و خانواده اصلان؛ از امیرعلی نخبه گرفته تا ارشیا مکار و حیله‌گر، از یوسفیان نادم و پشیمان تا برادران بانفوذ گوهران و از الناز شکست‌خورده گرفته تا مریم صبور و قانع و قطعاً یکی از امتیازات «بی‌همگان» همین تعدد و تنوع شخصیت‌هاست که سبب شده مخاطب بتواند باهم ذات پنداری با حداقل یکی از این کاراکترها، سریال را هر شب دنبال کند.

امیرعلی نیز جوان محکم، با اراده و قوی است که طاقت مقاومت در برابر ناملایمات را دارد. بنابراین به نظر می رسد این دو در آخر سریال بی همگان باید مزد مقاومت های خود را بگیرند و به آنچه می خواهند برسند. هرچند ممکن است در پایان این مجموعه شاهد ازدواج آنها نباشیم اما به احتمال زیاد خواهیم دید مسیر برایشان هموار شده و موانع از بین رفته است. البته همه اینها پیش بینی است و باید منتظر بمانیم تا ببینیم بالاخره در قسمت های آخر این مجموعه چه رخ خواهد داد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *