دانلود کامل سریال داوینچیز قسمت ۲ دوم و اول تا آخر + پخش رایگان

دانلود کامل سریال داوینچیز همه قسمت ها از اول تا آخر + پخش رایگان

دانلود کامل سریال داوینچیز همه قسمت ها

دانلود کامل سریال داوینچیز همه قسمت ها از اول تا آخر + پخش رایگان همراه با پخش رایگان را در این صفحه تماشا کنید و لذت ببرید.

داوینچیز عنوان مجموعه ایرانی می‌باشد، که توسط افشین هاشمی برای شبکه نمایش خانگی کارگردانی شده است. این سریال دومین تجارب مجموعه سازی افشین هاشمی برای شبکه نمایش خانگی به شمار می‌رود، که پخش قسمت نخستش به آن صورت امیدوار کننده نبود.

افشین هاشمی علاقه بسیار دارد که در عرصه کارگردانی فعالیت کند.

دانلود کامل سریال داوینچیز

پخش انلاین قسمت اول داوینچیز

سریال داوینچیز، سریالی کمدی، ماجراجویی، درام و خانوادگی با بازی سام درخشانی، سیما تیرانداز، مونا فرجاد، رضا بهبودی، زهرا کیانی، شبیر پرستار، علی میری و یدالله شادمانی، به نویسندگی آریان گلصورت، پویا نبی و افشین هاشمی، تهیه‌کنندگی مهدی منیری و کارگردانی افشین هاشمی محصول سال ۱۴۰۲ کشور ایران است.

هنرپیشه‌ای که اخیرا در سینما نیز همکاری در عرصه کارگردانی با سایر تولید کنندگان را تجارب نموده بود و اکنون در شبکه نمایش خانگی در حال طبع آزمایی می‌باشد.

شبکه مخفی زنان نخستین فعالیت این کارگردان در این عرصه بوده است.

یک سریال که از لحاظ ترکیب هنرمندان یکی از مهم‌ترین ساختار شبکه خانگی بوده است و انتظار داشتیم مبدل به یکی از فعالیت‌های پربیننده در این زمینه محسوب شود، ولی در کار آنچه بایستی رخ دهد، نداد و از مجموعه استقبال خوبی نشد.

خوب است بدانید که علاوه بر بازی چهره‌هایی از جمله لیلا حاتمی در شبکه مخفی زنان حاشیه‌هایی مثل توقیف بلند مدت آن نیز موفق نشد تاثیری بر کنجکاوی مخاطبین برای دنبال کردن آن داشته باشد و این سریال به همان صورت با حداقلی ترین واکنش‌ها و بازتاب‌ها در بین مخاطبین، در حال اکران است.

در این اوضاع منتشر شدن سریال داوینچیز ساخته افشین هاشمی می‌توانست یک تجارب متفاوت برای ایشان ایجاد کند. یک سریال که مثل فعالیت پیشین قرار بود در ژانر طنزی باشد، با این تفاوت که قصه آن در زمان حال به تصویر کشیده می‌شود.

دانلود کامل سریال داوینچیز قسمت ۲ دوم و اول تا آخر + پخش رایگان

ان چیزی که در گزارشات مقابل رو مطالعه می‌کنید، روایت فرارو از قسمت اول این مجموعه تازه شبکه نمایش خانگی می‌باشد.

در مورد داستان سریال داوینچیز، کلیشه‌ها به خط شدند!

آن چیزی در قسمت اول مجموعه داوینچیز مشاهده کردیم، یک مجموعه از کلیشه‌های روایی فعالیت‌های کمدی در طول دهه‌های اخیر بود. از داستان زن وشوهر بدبختی که اوضاع نامناسبی برای ازدواج دارند،تا مزاج با نوستالژی‌ دهه‌های اخیر و کمی نیز مزاج با سیاست و پدیده‌هایی مثل آقازادگی به عنوان چاشنی فعالیت!

موضوع این مجموعه درباره یک زن وشوهر به اسم پرویز و ملیحه به تصویر کشیده شده است، که در یک موزه فعالیت می‌کنند. ولی اوضاع اقتصادی نابسامانی دارند و برای گذشتن از بحران مالی منتظر یک وام می‌باشند. یک وامی که مسئولین موزه با آن مخالف هستند.

قسمتی از قصه نیز در قالب فلاش‌بک در رابطه با گذشته آنان و ایام ابتدایی آشنایی آنها می‌شود، که در رابطه با آن می‌فهمیم پدر ملیحه مدت‌ها پیش شرط و شروطی گذاشته تا زمانی که آنان خانه از خودشان نداشته باشند، شب‌ها بایستی جدا از همدیگر سر به بالین بگذارند.

داستان شاخصی در قسمت آخر صورت می‌گیرد و به احتمال در ادامه قصه همین ماجرا قرار می‌باشد زمینه ساز گذشتن زوج شاخصی از بدبختی‌های خود باشد.
آنان در حال تمیزکاری موزه هستند، که به طور ناگهانی با یک تابلو قیمتی روبرو می‌شوند…

سایر خط قصه مجموعه که در قسمت نخست در مورد آن صحبت‌هایی می‌شود، کیفیت برپایی و تاسیس یک موزه می‌باشد، که پرویز و ملیحه در آن فعالیت می‌کنند. آن چیزی که در مجموعه بیان می‌شود اغلب کنایه به وارد شدن آقازاده‌های بی‌کفایت به زمینه مدیریت‌های فرهنگی و هنری می‌باشد.

البته دو سریال شبکه مخفی زنان و همچنین داوینچیز در دو فضای گوناگون از لحاظ تاریخی به تصویر کشیده می‌شوند و درواقع تجارب هم سانی برای یک کارگردان به حساب نمی‌آیند، ولی بایستی افزود افشین هاشمی در هر دو به یک اندازه موفق آمیز عمل نکرده است.

مشکل شاخصی در فرایند کارگردانی آقای هاشمی که به هر دو مجموعه آسیب رسانده است، نداشتن ناتوانی در رسیدن به یک لحن مناسب و استاندارد می‌باشد که در بین فضای جدی و کمدی، مبدل به هجویه نشود. آن چیزی که در اثر شبکه مخفی زنان بیان شد و اکنون در داوینچیز نیز می‌توان رگه‌هایی از آن را مشاهده کرد.

مداخله نمودن یک راوی به فضای قصه و سعی نمودن برای بامزه نشان دادن وی نیز تاثیری بر جذابیت‌های بیشتر جنس روایت در این مجموعه را نداشته است و هر جا که عملکرد کارگردانی افشین هاشمی پررنگ‌تر می‌شود، اندازه بد بودن مزاج‌ها بیشتر می‌شود! مثل قسمت در رابطه با خوش گذرانی‌های دو خدمتکار موزه که با نمای بسته و از بالای شلوارهای آنان در کنار سفره شروع می‌شود! یک ایده که شاید از دید کارگردان بانمک بوده است، ولی برای بیننده خیر.

شاید بتوان در واقع شانس مجموعه داوینچیز برای خوب بودن در قسمت‌های بعد را در رابطه با ترکیب هنرمندان آن خواند.

هنگام تمیزکاری زیرزمین موزه، تابلویی ارزشمند پیدا می‌کنند. تابلویی که روی آن اثری مشابه به اثر لئوناردو داوینچی، مونالیزا، نقاشی شده است. پیداکردن این تابلو، شروع تحولات زندگی آن‌هاست…ناهنجاری‌هایی مثل تمسخر و تحقیر، استفاده از الفاظ رکیک، آرایش و پوشش نامناسب برخی از بازیگران خانم و مصرف قلیان، در سریال وجود دارد و رده سنی آن را تا +۱۵ سال افزایش داده است‌.در این متن، ارزیابی اولیه از سریال صورت گرفته و ارزیابی مفصل، به زودی در اختیار همراهان کدومو قرار خواهد گرفت.

ادامه راه این مجموعه نیز شیرینی و بداهه‌های شخصی آنان اندکی به جذابیت بیشتر این اثر یاری برساند
سام درخشانی قبل‌تر در مجموعه روز روزگاری مریخ تجارب خیلی خوبی را در شبکه نمایش خانگی در پی داشت و همین سبب شد که مخاطبین انتظارشان از وی بیشتر از یک کمدی معمولی باشد.

خانم تیرانداز نیز در کنار مهران مدیری قبل‌تر در مجموعه هیولا و دراکولا بسیار ایفای زیبایی از خود به نمایش گذاشت و اینکه از جمله هنرمندانی توانمند در شبکه نمایش خانگی به شمار می‌رود.

سایر هنرمندان مجموعه داوینچیز خانم مونا فرجاد و رضا بهبودی می‌باشند، که هنوز کاراکتر کلیدی در این اثر نداشتند و بایستی مشاهده کرد در ادامه به چه صورت در قصه حضور پیدا می‌کنند.

دانلود کامل سریال داوینچیز قسمت ۲ دوم و اول تا آخر + پخش رایگان

مونا فرجاد در داوینچیز

علاوه بر تئاتر، مونا فرجاد این روزها دو سریال در شبکه خانگی دارد. پخش «داوینچیز» به‌تازگی شروع شده و در قسمت دوم، نوبت به این بازیگر رسید. او نقش دختری متخصص و نیز علاقه‌مند به آثار هنری و باستانی را دارد. به اقتضای داستان سریال و نیز موقعیت کاراکتر، او امروزی است؛ درست برعکس شخصیت مخمل در «شبکه مخفی زنان».
او در این سریال نقش یکی از زنان میرزا‌محمود زنبورکچی (سیامک انصاری) را ایفا کرده. در یک قیاس، «شبکه مخفی زنان» موقعیت بیشتری در اختیار فرجاد برای بروز توانایی‌اش گذاشته. یک زن سنتی که از همسر به دلیل تعدد زوجین! دلخور است و در عین حال دوست ندارد او را از دست بدهد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *