سکانس تجاوز به شبنم قلی خانی در فیلم پریناز (فیلم کامل) + جنجالها

سکانس تجاوز به شبنم قلی خانی در فیلم پریناز (فیلم کامل) + جنجالها

سکانس تجاوز به شبنم قلی خانی در فیلم پریناز (فیلم کامل) + جنجالها + جنجالها را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سکانسی جنجالی از تجاوز به یک کاراکتر زن در فیلم سینمایی پریناز حسابی جنجال آفرین شده است.

دختری بعد از مرگ مادرش به نزد خاله اش میرود اما خاله اش او را قبول نمیکند و با اصرار های فراوان در نهایت خاله اش قبول میکند که پریناز در خانه او زندگی کند.

در سکانسی جنجالی کاراکتر خورشید در حمام است که شوهر دوستش به حمام رفته و به خورشید تجاوز میکند .

فیلم سکانس تجاوز به شبنم قلی خانی

این صحنه در شبکه های اجتماعی جنجالساز شده است.

لازم به ذکر است که پریناز فیلمی به کارگردانی بهرام بهرامیان و نویسندگی بابک کایدان ساختهٔ سال ۱۳۸۹ است. این فیلم به مدت ۷ سال توقیف بود. دلیل توقیف شخصیت اصلی فیلم با بازی فاطمه معتمدآریا بود.

همچنین ببینید:

شبنم قلی خانی بازیگر | بیوگرافی و عکس شبنم قلی خانی و همسرش +دخترشبیوگرافی شبنم قلی خانی بازیگر و همسرش

شورای پروانه نمایش دولت دهم، نمایش چهرهٔ زن مؤمن و متدین که دارای وسواس‌های فکری و اختلالات شخصیتی است را رد کرد و اعلام کرده بود چنین تصویری امکان نمایش در سینماها را ندارد. این فیلم سرانجام با تغییرات و حذفیات بخش‌هایی از آن در شهریور ۱۳۹۶ در گروه هنر و تجربه اکران شد

سکانس تجاوز به شبنم قلی خانی در فیلم پریناز (فیلم کامل) + جنجالها

شبنم قلی خانی (زادهٔ ۱۹ آبان ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر و کارگردان اهل ایران است که در تلویزیون، سینما و تئاتر فعالیت می کند.

شبنم قلی خانی دارای دیپلم ریاضی فیزیک است. او در دانشگاه در رشتهٔ تئاتر پذیرفته شد و گرایش طراحی صحنه را برگزید. چندي بعد، در کنکور کارشناسی ارشد در گرایش کارگردانی تئاتر مشغول به تحصیل شد و هم اکنون فارغ التحصیل شده است. او از سال ۲۰۰۴ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ایران بود و به آموزش بازیگری و تئاتر می پرداخت. شبنم قلی خانی همچنین بازیگری به کودکان را برای چند سال در یک مؤسسهٔ فرهنگی تدریس می کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *