دانلود کامل سریال راز بقا قسمت دوازدهم (قسمت ۱۲ سریال راز بقا)

دانلود کامل سریال راز بقا قسمت دوازدهم ۱۲ سریال راز بقا

دانلود کامل سریال راز بقا قسمت دوازدهم (قسمت 12 سریال راز بقا) بهرام افشاری و سعید آقاخانی همراه با لینک مستقیم  را در این صفحه ببینید.

سعید آقاخانی پس از تجربه ی موفق اخیر خود یعنی مجموعه «نون خ» که از پربیننده ترین آثار تلویزیون در سال های اخیر بود، با سریالی جدید، این بار اما در شبکه نمایش خانگی به عرصه ی سریال سازی بازگشته است. این سریال جدید که «راز بقا» نام دارد و پخش آن از اول فروردین ماه ۱۴۰۱ آغاز شده، اولین تجربه ی سریال سازی سعید آقاخانی در شبکه نمایش خانگی محسوب می شود. سریال راز بقا مضمونی اجتماعی دارد و همچون آثار قبلی سعید آقاخانی در ژانر کمدی است.

فیلمنامه ی این سریال اثر امیر وفایی است، نویسنده ی هر سه فصل سریال «نون خ» که همکاری اش با سعید آقاخانی در این مجموعه تلویزیونی نتیجه ی موفقیت آمیزی داشت. سریال راز بقا درباره ی دو برادر به نام‌ های «رحیم» و «حاتم» با بازی بهرام افشاری و حسن معجونی است که اولی، شخصیتی مردم آزار و بیکار است و دومی در عین بی‌ لیاقتی در سودای به دست آوردن مقام و منصب است. رحیم با یک سازمان خلافکار مواجه می شود که اتفاقاتی را در پی دارد.

دانلود کامل سریال راز بقا قسمت دوازدهم (قسمت ۱۲ سریال راز بقا)

دانلود کامل سریال راز بقا قسمت دوازدهم

با توجه به شرایط جامعه و سلیقه مخاطب ایرانی؛ آثار کمدی همیشه مورد توجه بینندگان بوده و در مجالس خانوادگی حضور دارند. مخاطبی که می خواهد ساعتی را با لبخند سپری کند. همین امر باعث شده تا فروش فیلم های کمدی در دهه اخیر قابل توجه باشد، اما یک درام اجتماعی اگرچه جذاب و پرطرفدار است، اما نمی تواند مانند یک کمدی باکس آفیس و حتی ضعیف بفروشد. گاهی پیش می‌آید که فیلمی با وجود انتقاد شدید تماشاگران، از کیفیت روایی پایینی برخوردار است. به دلیل جنجال یا برندسازی نسخه های قبلی آن؛ به فروش خود ادامه می دهد.

✅دانلود قسمت دوازدهم با لینک مستقیم

.

✅دانلود همه قسمت های سریال راز بقا

کمدی اما در سریال سازی جایگاهی متفاوت با سینما دارد. زمانی که شبکه نمایش خانگی شروع به سریال سازی کرد; پس از موفقیت «قهوه تلخ»؛ سازندگان می خواستند آثار کمدی بیشتری تولید کنند و بازار را برای ساخت آن مناسب می دیدند، اما چهار سال بعد با موفقیت سریال شهرزاد; گرایش تهیه کنندگان از کمدی به درام عاشقانه تغییر کرد و کمدی از تعداد کمدی ها کاسته شد. اما به مرور زمان؛ افزایش نگرانی های فزاینده اقتصادی و اجتماعی مردم؛ جای خالی کمدی دوباره ظاهر شد.

بهرام افشاری در سال 1376 اولین سریال نمایش خانگی کار خود را بازی کرد و جلوی دوربین سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی رفت که کیفیت و حواشی آن باعث شد این سریال مورد توجه قرار نگیرد و بهرام افشاری با موفقیت وارد نمایش خانگی نشود. او فعالیت خود در این رسانه را با ایفای نقش در سریال میدان سرخ دنبال کرد و سپس در کمدی «راز بقا» بازی کرد. پس از دو تجربه، حالا سریال سعید آقاخانی نتیجه متفاوتی را برای این بازیگر محبوب به دست آورده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *