دانلود کامل سریال ساخت ایران ۳ قسمت ۱۲ (فصل سوم سریال ساخت ایران)

دانلود کامل سریال ساخت ایران ۳ قسمت ۱۲ (فصل سوم سریال ساخت ایران)

دانلود کامل سریال ساخت ایران فصل سوم قسمت 12 (فصل سوم سریال ساخت ایران) همراه با لینک مستقیم و کیفیت اصلی را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل سریال ساخت ایران ۳ قسمت ۱۲ (فصل سوم سریال ساخت ایران)

فصل سوم سریال ساخت ایران به کارگردانی بهمن گودرزی از نوروز ۱۴۰۱ از طریق شبکه نمایش خانگی عرضه شده که تا به حال ۱۲قسمت آن تولید شده است در فصل سوم امین حیایی بازیگر فصل های گذشته حضور داشته و مجید صالحی به آن اضافه شده است .

این سریال در سه فصل تولید شده که فصل دوم آن در سال ۱۳۹۵ و فصل اول آن در سال ۱۳۹۰ تولید شد کارگردانی فصل دوم را آقای برزو نیک نژاد و کارگردانی فصل اول را محمدحسین لطیفی برعهده داشت.

این پروژه توسط آقای امیر پروین حسینی تهیه کننده استارت خورد و در 3 فصل تولید گردید .

فصل اول آن به دلیل حضور محمدرضا گلزار استقبال زیادی از آن صورت گرفت در فصل سوم داستان این کار به صورت کمدی پیشرفت که بسیار جذاب می باشد سریال ساخت ایران در فصل سوم درباره مهاجرت می باشد مهاجرت دو کاراکتر اصلی این سریال با بازی مجید صالحی و امین حیایی که تصمیم میگیرند به صورت قاچاقی ایران را ترک کنند و به ترکیه بروند که بعد از خروج از کشور اتفاقات مختلفی برای آنها رخ می دهد.

✅دانلود با لینک مستقیم

در چند سال اخیر بسیاری از تهیه کننده ها ها تصمیم گرفتند که همانند سریال های آمریکایی فصل های بعدی سریال های خود را تولید کنند و با دنباله دار کردن سریال های جا افتاده در بین مردم بیننده ها را به دنبال خود بکشاند و این لیست را نکنند که سریال های جدید با عناوین جدید بسازند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *