دانلود کامل سریال ساخت ایران ۳ قسمت ۱۴ (فصل سوم سریال ساخت ایران)

دانلود کامل سریال ساخت ایران ۳ قسمت ۱۴ (فصل سوم سریال ساخت ایران)

دانلود کامل سریال ساخت ایران 3 قسمت 14 (فصل سوم سریال ساخت ایران) قسمت چهاردهم همراه با لینک مستقیم و کیفیت اصلی را در این صفحه ببینید.

امین حیایی بازیگر محبوب و البته سیمرغ‌دار سینمای ایران است، فیلم‌های او همیشه مورد توجه مخاطبان قرار گرفتند و مجموعه «ساخت ایران» او نیز که فصل سوم آن حالا از فیلیمو در حال پخش است از همان ابتدا طرفداران را جمع کرده است. او و محمدرضا گلزار که در برهه‌ای یکی از زوج‌های پرطرفدار سینمای ایران محسوب می‌شدند، در فصل‌های قبلی این مجموعه در کنار هم حضور داشتند اما غلام «ساخت ایران» در فصل سوم با مجید صالحی همبازی شده تا تجربه‌ای جدید و متفاوت را با مخاطبان به اشتراک بگذارد. حیایی درگفت‌وگویی مفصل از تجربیات حضور در مجموعه «ساخت ایران»، فصل‌های قبلی این سریال و همبازی شدن با بازیگران جدید گفته است.

دانلود کامل سریال ساخت ایران ۳ قسمت ۱۴ (فصل سوم سریال ساخت ایران)

  • نام سریال : ساخت ایران فصل سوم
  • قسمت : 14 – چهاردهم
  • ژانر : کمدی
  • مدت زمان : 40 دقیقه
  • بازیگران اصلی : مجید صالحی و امین حیایی
  • کارگردان : بهمن گودرزی
  • نویسنده : امیر عربی
  • تاریخ انتشار : 11 خرداد 1401
  • دانلود قسمت 14 با لینک مستقیم

ساخت فصل جدید یک سریال تلویزیونی در اکثر کشورهای جهان به تعداد بینندگان بستگی دارد. چه بسیار سریال های جذاب و تحسین برانگیزی که صرفاً به دلیل کاهش تعداد بینندگان نیمه وقت کنار گذاشته شده اند. اما در سینما و تلویزیون ایران که اساسا برعکس روند جهانی است، وضعیت کاملا متفاوت است. فیلیمو در شرایطی به سراغ سریال ساخت ایران 3 رفت که فصل اول این سریال دقیقا ده سال پیش منتشر شد و شکست فصل دوم می توانست فایل آن را برای همیشه به کتابخانه تاریخ منتقل کند.

به عبارت دیگر، سرمایه گذاری در سریالی که در ایران 3 ساخته شده است مانند قمار روی یک ژتون پوسیده، شرط بندی روی اسب مرده و سرمایه گذاری در سهام نابود شده است. احتمالا عوامل سریال در فصل های قبل این واقعیت را پذیرفته بودند و به همین دلیل در فصل جدید سریال اثری از آنها نیست. اگرچه امیر عربی [نویسنده فیلمنامه فصل دوم سریال] اکنون برای فصل سوم این سریال بازگشته است، اما بهمن گودرزی کارگردانی سریال ساخته شده در ایران 3 را برعهده دارد که در اصل کارگردانی درجه سه است.

✅ دانلود همه قسمت های سریال ساخت ایران 3

سریال ساخت ایران 3 در همین چند قسمت اول بسیار بی هدف و بدون داستان و بدون روایت ظاهر شده است و به نظر می رسد این سریال اساسا چارچوبی برای تفسیر فیلمنامه بی اثر خود ندارد. شاید به همین دلیل است که بینندگان این سریال به این باور رسیده اند که سریال جدید فیلیمو اساسا ارزش دیدن ندارد. پس اگر این روزها تصمیم به تماشای سریال ایرانی دارید، شاید بهتر باشد به سراغ سریال خاتون یا سریال جیران بروید. چون سریال ساخت ایران 3 اساسا هیچ جذابیتی ندارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *