دانلود کامل سریال شبکه مخفی زنان قسمت ششم 6 | قسمت ۶

دانلود کامل سریال شبکه مخفی زنان قسمت ششم 6 | قسمت ۶

دانلود کامل سریال شبکه مخفی زنان قسمت ششم 6 | قسمت ۶

دانلود کامل قسمت ششم سریال شبکه مخفی زنان قسمت  6 | قسمت ۶ سریال شبکه مخفی زنان با لینک مستقیم و کیفیت عالی را در این صفحه دریافت کنید.

قسمت ششم سریال شبکه مخفی زنان

سریال شبکه مخفی زنان مجموعه ای کمدی و درام است که داستان آن در بستر تاریخ روایت می شود. حضور بازیگران مطرح در این مجموعه نوید آن را می دهد که با سریالی تماشایی مواجه باشیم.

سریال شبکه مخفی زنان داستانی تاریخی دارد البته نه بر اساس واقعیت. ماجرا از این قرار است که در ابتدای قرن چهاردهم شمسی، شاه وقتی متوجه جنبش های نوظهور مربوط به حقوق زنان در کشور می شود، ماموریت ویژه ای به یکی از اهالی دربار خود می دهد.

به این ترتیب وزارت فرهنگ و هنر در سال ۱۳۱۰ تصمیم به تشکیل کانون بانوان می گیرد تا با تشکل‌های مشابه رقابت و سپس آن ها را حذف کند.

میرزا محمود زنبورکچی کارمند عالی‌رتبه‌ اداره‌ سجل احوال، دعوت می شود تا در کنار دلبرجان تاجرباشی مسئولیت انتخاب اعضا و سپس فعالیت کانون را بر عهده بگیرد و …

این سریال کمدی درام به نویسندگی محمد رحمانیان، کارگردانی افشین هاشمی و تهیه‌کنندگی محمد حسن شانه‌ساززاده در 30 قسمت ساخته شده است.

سیامک انصاری، مهدی هاشمی، باران کوثری، شبنم مقدمی، شقایق دهقان، مونا فرجاد، یلدا عباسی، حمید فرخ نژاد، امیرحسین رستمی، رضا بهبودی، شهرام مسعودی لیلا حاتمی و محمدرضا آزادفرد در این سریال بازی کرده اند.

موضوع سریال شبکه مخفی زنان روایت داستانی کمدی در بستری تاریخی روایت است و می‌تواند با فضایی که دارد بینندگان زیادی را جذب خود سازد. اگر دوست دارید با این سریال بیشتر آشنا شوید و نگاهی به تصاویر جدید از این سریال جدید نماوا بیندازید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *