دانلود کامل سریال شهباز قسمت ۲۱ (تلوبیون و آپارات) +لینک قسمت 21

دانلود کامل سریال شهباز قسمت ۲۱ (تلوبیون و آپارات) +لینک قسمت 21

دانلود کامل سریال شهباز قسمت ۲۱ (تلوبیون و آپارات) +لینک قسمت 21

قسمت 21 سریال شهباز امشب شنبه پخش شد سریال تلویزیونیکه هرشب از شبکه یک پخش میشود لینک های دانلود این سریال در این صفحه درج شده که میتوانید دانلود کنید.

دانلود قسمت 21 سریال شهباز امشب

سریال شهباز که درباره گروهی هکر خرابکار بوده که دختر دانشجویی به نام نجوا سعی میکند انها را پیدا کند پلیس نیز در حال شناسایی این گروه خرابکار است و نجوا نیز با چلیس همکاری کرده تا بتواند این گروه دستگیر شود.

یکی از دوستان صمیمی نجوا توسط این گروه هکر به قتل رسیده است و نجوا به شدت به دنبال پیدا کردن سرنخ هایی برای دستگیری این گروه میباشد.

نجوا از اواسط بهمن ماه از شبکه اول سیما پخش شده و هر شب ساعت 22 بر روی انتن میرود به شما پیشنهاد میکنیم که در صورتی این قسمت را نتوانستید ببینید در این صفحه تماشا و یا دانلود کنید.

مجموعه تلویزیونی «شهباز» از شنبه 8 بهمن ماه ساعت 22:15 از شبکه یک پخش می‌شود. این سریال که در گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما تولید شده است از ابتدای هفته آتی هر شب ساعت 23 نیز روی آنتن این شبکه خواهد رفت.

«شهباز» به کارگردانی حمیدرضا لوافی، تهیه کنندگی امیرحسین آشتیانی پور و مهدی علی نقی پور، نویسندگی مینا خدیوی در ژانر پلیسی معمایی با موضوع فضای مجازی و پلیس سایبری در 30 قسمت 42 دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است.

غزال نظر در نقش سیمین توی این سریال یکی از اعضای باند ارغوان بوده که میشه گفت ارغوان رو دور زده و حساب های ارغوان رو جابه جا کرده و حالا ارغوان از طریق نجوا قصد داره از سیمین انتقام بگیره. پاوان افسر بازیگر نقش پرتو توی سریال شهباز یکی از اعضای تیم ارغوانه که پیام هایی رو از ارغوان به نجوا می‌رسونه. اونها با اطلاعاتی که نجوا از لپتاپ وانگ کپی کرده در حال رمز گشایی از معاملات وانگ هستند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *