دانلود کامل سریال کتونی زرنگی قسمت ۹ نهم با لینک مستقیم

دانلود کامل سریال کتونی زرنگی قسمت ۹ نهم با لینک مستقیم

دانلود کامل سریال کتونی زرنگی قسمت ۹ نهم با لینک مستقیم

قسمت 9 سریال کتونی زرنگی امشب پخش شد سریال تلویزیون طنز که میتوانید در این صفحه لینک دانلود و تماشای آنلاین را تماشا کنید.

قسمت 9 سریال کتونی زرنگی

رونمایی از «کتونی زرنگی» برای اصحاب رسانه، تعهد علی صبوری به تلویزیون، سکوت دنباله‌دار بازیگر اصلی «سرباز» و شایعه منع نقد زنده فیلم‌ها در سیما از مهمترین رویدادهای این هفته سیما بود.

خبرگزاری مهر -گروه هنر-عطیه مؤذن: «هفت روز سیما» عنوان بسته خبری-تحلیلی ویژه‌ای است که هر پنجشنبه به بازخوانی اهم تحولات خبری مرتبط با متن و حاشیه تولیدات صداوسیما و اتفاقات پیرامونی آن در طول هر هفته می‌پردازد.

در این بسته خبری هفتگی تلاش کردیم در کنار خبرهای رسمی فعالیت برنامه‌سازان و مدیران سیما، نیم‌نگاهی به حواشی رسانه‌ای و حتی شایعاتی که به‌رغم غیررسمی بودن می‌توانستند در اخبار مرتبط با سیما تأثیرگذار باشند هم داشته باشیم.

«کتونی زرنگی» جدیدترین سریال تلویزیونی است که پخش آن با حاشیه‌هایی مواجه شده است. این سریال به کارگردانی علی ملاقلی پور و محمدرضا شفاه سال گذشته ساخته شد و قرار بود همان سال و پیش از انتخابات مجلس روی آنتن برود، با این حال پخش این سریال به‌واسطه حاشیه یک اظهارنظر مجازی از سوی کارگردانش معلق ماند و تا به امروز و به‌رغم عذرخواهی چندباره کارگردان، هنوز هم رنگ آنتن را به خود ندیده است.

بعد از موضع‌گیری صریح محسن یزدی به‌عنوان قائم‌مقام شبکه سه و حذف سریال در آستانه پخش از کنداکتور، صریح‌ترین اظهارنظر درباره وضعیت پخش این سریال را هم مرتضی میرباقری معاون سیما داشت که سال گذشته در جمع خبرنگاران درباره این سریال با یک جمله کوتاه عنوان کرد که «کار از نظر کیفی صلاحیت پخش ندارد» و بعد از آن پخش این سریال بلاتکلیف ماند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *