دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۲۶ بیست و ششم (تلوبیون) قسمت 26 گیل دخت

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۲۶ بیست و ششم (تلوبیون) قسمت 26 گیل دخت

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۲۶ بیست و ششم (تلوبیون) قسمت 26 گیل دخت

قسمت 26 سریال گیلدخت پخش شد و این سریال تلویزیونی توانست بازهم بیننده هایی به دست آورد.

سریال گیلدخت یکی از سریال های پربیننده تلویزیونی بوده که توانسته مخاطبان زیادی را به دست آورد.

دانلود و پخش انلاین سریال گیلدخت قسمت ۲۶

لینک های دانلود

[قسمت 26 نسخه 1080p] [720p] [480p] [لینک کمکی]

سریال گیلدخت درباره دو کاراکتر اسماعیل و گلنار بوده که در مسیر یکدیگر قرار می گیرند و به هم علاقه مند می شوند اما اتفاقاتی برای آنها رخ می دهد که برای رسیدن به هم چالش های زیادی را تجربه می کنند.
سریال گیلدخت داستان تاریخی و عاشقانه دارد و مربوط به دوران قاجار می باشد اتفاقاتی که برای گلنار و اسماعیل رخ می دهد داستان سریال شکل میداد.

گلنار که دختر خان است به اسماعیل علاقمند میشود اسماعیل از جنگجویان بوده که او هم به گلنار علاقمند است اما در این میان شاهزاده های قاجاری اجازه نمی دهند که آنها به هم برسند یکی از این شاهزاده ها آصف میرزا بوده که برای از بین بردن اسماعیل تلاش میکند آصف میرزا و کمالات گلنار را زیاد شنیده و به همین دلیل به دنبال او می گردد تا او را به دست آورد گلنار سعی می‌کند که شناسایی نشود و در دام آصف میرزا گیر نکند این درحالیست که پدر گلنار در چند استاد میرزا اسیر است.

فتحعلی شاه دومین پادشاه از سلسله قاجار بود و مظفرالدین شاه پنجمین پادشاه از این سلسله و بیشتر از ۸۰ سال میان تولد این دو شاه قاجار فاصله وجود دارد. به علاوه تاج الدوله، همسر فتحعلی شاه زنی گرجی تبار و متولد اصفهان بوده. بنابراین ممکن نیست طاووس الملوک سریال گیلدخت که خواهر مظفر الدین شاه عنوان شده همان همسر فتحعلی شاه باشد. اینطور که به نظر می رسد طاووس الملوک در این سریال شخصیتی ساختگی است.

افشای حقایق عجیب از طاووس‌الملکِ سریال گیلدخت

این روزها با جستجو در فضای مجازی درباره ی شخصیت طاووس الملوک به مطالب زیادی درباره ی شخصیتی تاریخی به نام طاووس، ملقب به تاج الدوله، از زنان فتحعلی شاه قاجار برمی خورید. گرچه در این مطالب تاج الدوله را همان طاووس الملوک سریال گیلدخت دانسته اند، اما این شخصیت در سریال خواهر مظفر الدین شاه قاجار معرفی شده است.

طاووس خانم چهل و دومین همسر فتحعلی شاه، متولد اصفهان و گرجی تبار بود و در ۱۵ سالگی به عقد غیر دائم شاه درآمد. به مناسبت این ازدواج نام تخت جواهر نشان خورشید به «تخت طاووس» تغییر داده شد.

اشتیاق تاج الدوله برای آموختن ساز و خواندن آواز باعث شد تا فتحعلی شاه، میرزا عبدالوهاب خان نشاط اصفهانی (معتمدالدوله) را که از شعرا و فضلای نامدار این دوره بود مأمور تربیت او کند.

تاج الدوله منزل، فراشخانه، صندوقخانه، و اصطبل جدا گانه داشت. او از بخشی از خزانه مخصوص شاه نگهداری می‌کرد.

فتحعلی شاه لقب تاج الدوله را طی حکمی به همراه هدیه ای گرانبها به طاووس خانم داد که این هدیه عنبرچه‌ای مرصع با زمردی درشت بود که کاترین کبیر برای یکی دیگر از همسران شاه ارسال کرده بود و شاه زمانی که تصمیم گرفت طاووس خانم را ملقب به تاج‌الدوله کند این گردنبند را از آن همسر خرید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *