دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۲۷ بیست و هفتم (تلوبیون) قسمت 27 گیل دخت

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۲۷ بیست و هفتم (تلوبیون) قسمت 27 گیل دخت

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۲۷ بیست و هفتم (تلوبیون) قسمت 27 گیل دخت

قسمت 27 سریال گیلدخت پخش شد سریال تلویزیونی که توجه مردم را به خود جلب کرده است این سریال درباره گلنار و اسماعیل بوده که رابطه عاشقانه دارند اما به دلیل اتفاقاتی که برایشان رخ میدهد از رسیدن به هم به مشکل میخورند.

آصف میرزا یکی از شاهزاده های قاجاری با دشمنی که با پدر گلنار دارد انها را آواره کرده و پدر گلنار را به اسارت درمیاورد.

پخش انلاین سریال گیلدخت قسمت ۲۷

 

لینک های دانلود

…….

اسماعیل یکی از جنگویان جوانی بوده که برای آزاد کردن گلنار و پدرش تلاش زیادی میکند اما از سوی آسف میرزا زخمی شده و حالا باید برای زنده ماندن تلاش کند.

گیلدخت داسستان عاشقانه که با اتفاقات سیاسی گره خورده است و گلنار و اسماعیل مشکلات زیادی را بر سر راه دارند.

گیلدخت سریالی ایرانی در ژانر درامِ تاریخی به کارگردانی مجید اسماعیلی، تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی مجید آسودگان است که از سال ۱۳۹۸ در سکوت خبری تا آبان‌ماه ۱۴۰۰ در گیلان و تهران تصویر‌برداری شد. این سریال در ۶۰ قسمت تولید شده‌ است. گیلدخت از ۱۹ آبان‌ماه ۱۴۰۱ پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها از شبکه یک سیما و شبکه آی‌فیلم پخش می شود و تا اواخر بهار سال ۱۴۰۲ روی آنتن خواهد بود. این سریال در مرکز فیلم و سریال معاونت برون‌مرزی سازمان صدا و سیما تولید شده‌ است.

آرزو علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مریوان، اظهار داشت: تئاتر «گیلدخت» نمایشی آیینی سنتی بوده و متن این نمایش بر اساس یک آیین خاص محلی لاهیجان نوشته شده است.

وی گفت: این نمایش داستان درختی است که توسط مردم و اهالی روستا کاشته شده و دختر و پسرهای عاشق در کنار آن بازی‌های کودکانه انجام می‌دهند و این بازی‌ها همچنان ادامه داشته تا باد می‌وزد و دختر و پسر را از هم جدا و درخت را نیز خشک می‌کند و پس از آن مردم خشک شدن درخت را مشاهده می‌کنند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *