دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۳۸ (تلوبیون) قسمت 38 گیل دخت

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۳۸ (تلوبیون) قسمت 38 گیل دخت

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۳۸ (تلوبیون) قسمت 38 گیل دخت

قسمت 38 سریال گیلدخت  امشب جمعه 26 اسفند 1401 پخش شد سریال تلویزیونی با داستان عاشقانه که بدون شک توانسته مخاطبان زیادی را در مقابل تلویزیون بنشاند.

قسمت 38 سریال گیلدخت

[دانلود قسمت 38 با کیفیت 1080p]

[دانلود قسمت 38 با کیفیت 720p]

[دانلود قسمت 38 با کیفیت 480p]

[لینک کمکی]

 

داستان سریال عاشقانه و ترکیبی از خشونت های سیاسی و اجتماعی میباشد که در حال پایان رسیدن سریال میباشد.

گیلدخت سرنوشت عجیب گلنار است که در اوج قدرت به وضعیتی می افتد که حتی جرات ندارد خودش را معرفی کند.

زمان و ساعت پخش سریال گیلدخت

سریال گیلدخت هر پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه از شبکه یک پخش می شود. سریال گیلدخت همچنین  پنجشنبه و جمعه هر هفته راس ساعت 21 از شبکه آی فیلم نیز نمایش داده خواهد شد. زمان و ساعت تکرار سریال گیل دخت در شبکه یک روزهای جمعه و شنبه در ساعت های 2 بامداد، 9 صبح، 15:15 بعد از ظهر است. تکرار سریال گیلدخت از شبکه آی فیلم نیز روزهای جمعه و شنبه در ساعت های 05:00 و 13:00 خواهد بود.

وحشت بر عمارت تقی خان حاکم شده بود و نگرانی در چشم همه ساکنان آن موج می زد که صدای گلوله شلیک شده از تفنگ آصف میرزا در مغز نگهبان محبس اسماعیل میرشکار خبر از یک جنگ تمام عیار داد. آصف میرزا برای گرفتن انتقام سراغ میرشکار رفت و در این حین که سیل گلوله و آتش میان وفاداران تقی خان و همراهان آصف میرزا رد و بدل می شد، مهربان بانو ندیمه خائن احترام سادات درب ورودی حیاط را برای باقی سربازان خاندان مظفر الدین شاه باز کرد.

راه نجات اسماعیل میرشکار با حمله ناگهانی گلنار به آصف میرزا باز و فرصتی برای مقابله او با دشمنان فراهم شد. سرانجام این نبرد تسلیم اهالی عمارت تقی خان، ناپدید شدن اسماعیل میرشکار و فراری شدن گلنار شد.

اکنون تقی خان در محبس، احترام سادات چشم انتظار و نگران دخترش زیر سایه سنگین طاووس الملوک رقیب عشقی قدیمی اش که روزگاری تقی خان دست رد بر او زد و آصف میرزا در تعقیب گلنار و تلاش برای پیدا کردن اسماعیل میرشکار بود که هیچکس اطلاعات درستی از سرنوشت او نداشت.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *