دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۴۴ (تلوبیون) قسمت 44 گیل دخت

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۴۴ (تلوبیون) قسمت 44 گیل دخت

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۴۴ (تلوبیون) قسمت 44 گیل دخت

قسمت 44 سریال گیلدخت را میتوانید در این صفحه تماشا کنید قسمت چهل و چهارم گیل دخت سریال تلویزیونی که نسبت به سایر سریالهای صداوسیما بیننده های زیادی دارد و آخر هفته مخاطبانش داستان سریال را دنبال میکنند.

قسمت 44 سریال گیلدخت

[قسمت 44 کیفیت 1080p]

[دانلود با کیفیت 720p]

[دانلود با کیفیت 480p]

[لینک کمکی]

تصویربرداری این سریال در حدود دو سال به طول انجامیده و تیم بازیگری این سریال در شهرهایی همچون رشت و گرمدره جلوی دوربین رفته است. شخصیت اصلی سریال «گیلدخت» شخصیت گلنار با بازی میترا رفیع و دختر تقی‌خان (محمود پاک‌نیت) است که دلباخته محبت جوانی خوش‌سیما و یکی از تفنگداران خان شده است.

سریال تلویزیونی گیل دخت سریالی پر مخاطب و جذاب به نویسندگی مجید آسودگان و تهیه کنندگی محمد رضا شفیعی و توسط مجید اسماعیلی کارگردانی شده است.

تعداد قسمت ها

فیلمبرداری این سریال 60 قسمتی از سال 1397 آغاز شد و تا آبان 1400 در گیلان و تهران تصویر برداری آن به طول انجامید.

سریال گیل دخت روایتگر اتفاقاتی است که در دروه ی مظفرالدین شاه قاجار رخ می دهد داستان از آن جا آغاز می شود که شخصی نامه ای مهرو موم شده را قرار است به دست آصف میرزا برادر زاده ی مظفرالدین شاه برساند اما بین راه در دام گرفتار شده و کسی که دام را پهن کرده نامه را از او می گیرد.
میترا رفیع، بازیگر سریال «بی همگان»، روز گذشته در برنامه «سینماچی» رادیو جوان درباره نقش‌آفرینی در مجموعه تلویزیونی «گیل‌دخت» و بازخوردهای مخاطبان نسبت به این مجموعه گفت: لطف مردم بیش از انتظار من بوده و خداروشکر که داستان و شخصیت الناز مورد توجه‌شان بوده است. در این فضای ملتهب اجتماعی و نبود فضای مجازی که همیشه در دسترس بود، انتظارم به بازخوردها خیلی پایین بود ولی خیلی بازخوردهای خوب و فراوانی داشتم
درباره مقایسه بین سریال‌های «بی همگان» و «گیل دخت» این را هم گفت: «بی همگان» متعلق به زمان امروزی است و زمان زیستش با ما یکی است. ولی «گیل دخت» تاریخی است. بنابراین با دو ژانر مختلف، دو قصه‌گویی متفاوت و دو پرداخت مختلف رو‌به رو هستیم که هر دوی آن‌ها طالب دو شیوه بازیگری مختلف هستند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *