قسمت آخر سریال گیلدخت چه میشود آیا گلنار به اسماعیل میرسد؟

آیا سریال گیلدخت واقعیت دارد؟ قسمت آخر سریال گیلدخت چه میشود

قسمت آخر سریال گیلدخت چه میشود؟ آیا گلنار به اسماعیل میرسد؟ داستان سریال گیلدخت همچنان معماهای زیادی دارد و بسیاری از مخاطبان این سریال میخواهند بدانند آیا گلنار و اسماعیل به هم میرسند یا خیر و سرنوشت انها چه میشود.

تجربه نشان داده است مخاطبین تلویزیونی علاقه بسیاری به تماشای سریال های تاریخی دارند خصوصا برهه ای از تاریخ که اتفاق های مهمی را در خود جای داده است و در سرنوشت کشور تاثیر به سزایی داشته است. همچنین استفاده از درون مایه های عاشقانه برای یک سریال جذابیت های بسیاری را برای مردم به همراه خواهد داشت و بر همین اساس اغلب سازندگان در سریال های تاریخی خود روایتی عاشقانه هم قرار می دهند تا بتوانند دو دسته از مخاطب را با خود همراه کنند.

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۵۳ (تلوبیون) قسمت 53 گیل دخت

آیا سریال گیلدخت واقعیت دارد؟

بله این داستان واقعیت دارد و مربوط به دوران قاجار است.

میترا رفیع، بازیگر سریال «بی همگان»، روز گذشته در برنامه «سینماچی» رادیو جوان درباره نقش‌آفرینی در مجموعه تلویزیونی «گیل‌دخت» و بازخوردهای مخاطبان نسبت به این مجموعه گفت: لطف مردم بیش از انتظار من بوده و خداروشکر که داستان و شخصیت الناز مورد توجه‌شان بوده است. در این فضای ملتهب اجتماعی و نبود فضای مجازی که همیشه در دسترس بود، انتظارم به بازخوردها خیلی پایین بود ولی خیلی بازخوردهای خوب و فراوانی داشتم.

رفیع در پاسخ به این سوال که به دلیل شرایط اخیر جامعه این امکان وجود داشت که «بی همگان» دیده نشود یا بازخوردهای منفی دریافت کند، افزود: وقتی شرایط جامعه هر کشوری به هر دلیلی ملتهب باشد و در این التهاب جوانان دخیل باشند، چون مخاطب اصلی رسانه خیل جوانان است، هر تولیدی تیغ دو لبه خواهد شد. فرقی نمی‌کند برنامه‌سازی، درام و .‌.. باشد.

شیدا اسلامی، مدیر سابق روابط عمومی معاونت صدا و سیما در خصوص تولید سریال گیلدخت در معاونت صدا و سیما گفت: ساخت سریالی با داستان ایرانی و در لوکیشنی در داخل ایران منافاتی با تکالیف سازمان صدا و سیما ندارد.

وی افزود: هدف صدا و سیمای خارج از کشور در حوزه تولیدات نمایشی تنها ساختن فیلم درباره کشورهای خارجی نیست. خلق آثاری درباره زندگی و تاریخ ایرانیان می تواند مخاطبان خارجی را نیز جذب کند و آنها را با سبک زندگی اسلامی ایرانی آشنا کند.

وی افزود: گیلدخت یک داستان ایرانی اما با مضمون و پیامی جهانی است. این سریال نشان می دهد که ایرانیان مردمانی میهن دوست هستند و امنیت خانواده و کشورشان برایشان مهم است و تصویر یک ایران مقاوم را به مردم جهان نشان می دهد.

قسمت آخر سریال گیلدخت چه میشود آیا گلنار به اسماعیل میرسد؟

گلنار و اسماعیل که عاشق یکدیگر هستند اتفاقات مختلفی برایشان رخ میدهد که باعث شد این دو نفر از هم دور شوند و حالا گلنار گرفتار شده است و نمیخواهد کسی بداند که او دختر خان است و از سوی دیگر پدرش اسیر شده است و دشمنان به دنبال گلنار میگردند.

قسمت آخر سریال گیلدخت چه میشود؟

طبق گفته ها داستان عشق این دو به گذشته و زمانی که خان در تهران بود برمی گردد و بهتر بود فیلمساز اولین ملاقات و چگونگی شکل گیری این رابطه را نشان می داد. با فلاش بک هایی برای ساخت این کار عشق. قابل باورتر عشق بین دو نفر که بسیار متفاوت از یکدیگر هستند همیشه می تواند مبنای یک داستان جذاب و فریبنده باشد و این سوال در مورد گیل دخت وجود دارد. علاوه بر اختلاف طبقاتی شدید گلنار و اسماعیل، به نظر می رسد از نظر اخلاقی و اعتقادی نیز فاصله زمین تا آسمان بین آنها وجود دارد.

همچنین ببینید:

اسماعیل و گلنا در تضاد هستند

اسماعیل با بازی رضا اکبرپور می گوید برای نجات مردم از ظلم و ستم قاجار از دوران جوانی درس و کتاب را رها کرد و اسلحه به دست گرفت و به گروه عیاران پیوست اما خود گلنار عامل ظلم رعیت است. یادی کنیم از روابط توهین آمیز او با زنان آشپزخانه و حتی با میرزا رضا این تضاد بین این دو نفر مخاطب را کنجکاو می کند و ماجرا را دنبال می کند تا ببیند این دو نفر در نهایت چگونه با هم آشنا می شوند و اگر چنین است چگونه این اختلافات فکری و اخلاقی بین خود را برطرف می کنند؟!

قسمت آخر سریال گیلدخت چه میشود آیا گلنار به اسماعیل میرسد؟

از دیگر زنان تأثیرگذار در عمارت تقی خان، همسر وی احترام سادات است. زنی که با هوش و ذکاوت اخلاق شوهرش را می شناسد و می خواهد با ترفندهای زنانه از بروز چالش ها جلوگیری کند. در کنار احترام سادات، خانم گل نیز در نزد خان به عنوان یک مادر جایگاه و احترام خاصی دارد. صحنه ای را به یاد بیاوریم که خانم گل پسرش را متقاعد می کند که خون اسماعیل را قاچاق کند.

در پایان باید گفت که «گیل دخت» از دو جهت پتانسیل استقبال و جلب رضایت تماشاگران را دارد: از یک سو حضور بازیگران شایسته چه از نسل گذشته و چه چهره های جوان و آینده دار و دوم. انتخاب منطقه سرسبز گیلان به عنوان جغرافیای داستان که باعث می شود جلوه های بصری زیبا و چشم نواز جنگل با لباس های نسبتاً قابل قبول و رنگارنگ و صحنه های داخلی تلفیق شده و مخاطبان سریال های پرطرفداری را تداعی کنند. بعد از باران» و «وارش».

گیلدخت تقلیدی از سریال کره ای

«گیل‌دخت» در یک تقلید خیلی ظاهری و سطحی از درام‌های تاریخی کره‌ای، سعی کرده با بردن ما به درون مطبخ خان و نشان دادن غذا‌های خوش آب و رنگ و فرایند تهیۀ آن‌ها، حال و هوایی مفرح نیز ایجاد کند، اما ماجرا‌های مطبخ فعلا نه ارتباط قابل درکی با ماجرای اصلی دارند و نه به خودی خودشان نکتۀ قابل توجه و جالبی ارائه می‌کنند.

حتی در تریلر سریال هم که از یکی دو هفتۀ قبل پخش می‌شد، چیزی جز گرفتاری و هجران و مصیبت دیده نمی‌شد؛ دو قسمت اول هم همین برداشت را تایید می‌کنند. خلاصه اینکه اگر کسی علاقمند به تماشای ماجرای طولانی رنج‌های یک دختر معصوم باشد، حتما از دنبال کردن این سریال لذت خواهد برد!

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

7 نظر

  1. احتمالا مثل سریال های دیگه ملت میمونن تو کف تا قسمت جدیدش 😁😁😁😁

  2. شکوفه حیدری

    خواهشااااا سریال روحداقل هفته ای۳باربزارین
    باتشکر

  3. لطفا سریال رو حداقل ۳ بار در هفته بزارررررررررررررررررینننننننننمننننننن

  4. زنده باد کشور هندوستان😂

  5. سریال بسیار خوبی است و از تهیه کننده و کارگردان و دست اندر کاران این سریال تاریخی تشکر میکنم
    سریالها و فیلمهای تاریخی بسیار اثر گزاره و جذاب

  6. گلنار رفتارش فقط با میرزا بد بود ولی ندیمه ها حقشون بود پشت سرش حرف میزدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *