دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت هجدهم ۱۸ (تلوبیون) قسمت 18 گیل دخت

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت هجدهم ۱۸ (تلوبیون) قسمت 18 گیل دخت قسمت هجدهم سریال گیلدخت را در ادامه ببینید.

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت هجدهم ۱۸ (تلوبیون) قسمت 18 گیل دخت

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت هجدهم ۱۸

گیل دخت به معنی دختر گیلانی میباشد که برای این سریال چنین نامی را انتخاب کرده اند داستان عاشقانه و زیبایی که به جذابیت این مجموعه افزوده است.

برای تماشا و دانلود اینجا را ضربه بزنید

داستان

میترا رفیع در نقش «گلنار» و رضا اکبرپور در نقش «اسماعیل» زوج بازیگر اصلی «گیل دخت» هستند که داستانشان حول محور داستان عشقی آنها روایت می شود. در حال حاضر سریال «بی همگان» با بازی رفیع در نقش «الناز» از شبکه سه سیما در حال پخش است که رفیع پیش از این در فصل سوم سریال «از سرنوشت» و در نقش «مه لقا – مادر سهراب» بازی کرده بود. او فعالیت حرفه ای خود را از سال ها قبل با بازی در تئاتر آغاز کرد و در کنار بازیگری در این حرفه و کسب جوایز متعدد، چندین نمایش را به عنوان کارگردان روی صحنه برده است.

اما اسماعیل از سریال «گیل دخت» که رضا اکبرپور مجری آن بود، نقش اصلی این ملودرام تاریخی است. اکبرپور ابتدا با فیلم «آپاندیس» به کارگردانی حسین نمازی وارد دنیای حرفه ای سینما شد. نمازی پس از درخشش اکبرپور در این فیلم، با سپردن نقش محوری «سامان» در سریال «حوالی پاییز» دوباره به این بازیگر جوان اعتماد می کند تا بتواند با بازیگرانی چون حسین مهری، رویا تیموریان، لیلا اوتادی و… مونا کرمی. و آن ماری سلامه (بازیگر لبنانی) در این سریال برای بازگویی درد و رنج خانواده شهدای حادثه منا در این حج خونین.

سریال «یادآوری» به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل و به تهیه کنندگی احمد زالی در سال 94 از شبکه پنجم سیما به روی آنتن رفت و در زمان خود یکی از سریال های پربیننده تلویزیون شده بود؛ روزبه حصاری در این سریال یکی از نقش های اصلی را بازی می کرد و در کنار او بازیگرانی همچون امیر آقایی، فرهاد قائمیان، متین ستوده، مهران احمدی، رویا تیموریان، مسعود رایگان، ثریا قاسمی، سهیلا رضوی، پریوش نظریه، قاسم زارع، امیرحسین مدرس و بسیاری از بازیگران سینما و تلویزیون به صورت تک قسمت و یا حضور در چند قسمت در این سریال ایفای نقش کرده اند.

حواشی

اسماعیل میرشکار سریال گیلدخت از رفقای قدیمی آصف و تفنگ چی های تقی خان بوده که با نامه نگاری های عاشقانه سند قلب گلنار را ۶ دانگ از آن خود می کند. روزی گلنار با هزار نقشه که از ذهن خلاق ندیمه وفادارش سرچشمه می گرفت موفق به خروج از عمارت با هدف تماشای معرکه ای شد که اسماعیل نیز در آنجا حضور داشت.

علت دشواری خروج از عمارت و رفتن به میدان روستا یا به عبارتی محل برگزاری معرکه مخالفت های سرسختانه و متعصبانه خان برای محبوس کردن دخترش گلنار بود تا مبادا آفتاب و مهتاب رنگش را ببینند.

سرانجام گلنار سریال گیلدخت با پوشیدن لباس ندیمه ها خود را سر قرار عاشقانه با اسماعیل رساند که سردسته تفنگ چی ها اتفاقی آنها را در خلوت و مشغول ابراز دلدادگی ها دید و پس از رسیدن این خبر به گوش تقی خان اتفاقات تلخی رقم خورد. اسماعیل میرشکار به دستور تقی خان بازداشت و شکنجه شد تا بلکه عاشقی برای همیشه از سرش بپرد اما شعله های این عشق بیش از پیش در قلب او و گلنار زبانه کشید.

احترام سادات همسر تقی خان در سریال گیلدخت که شاهد بی تابی دخترش گلنار بود تنها راه نجات اسماعیل میرشکار را پا در میانی خانم گل دایه دوران کودکی همسرش دید.

خانم گل سریال گیلدخت با پیغام و پس پیغام ها خودش را نزد تقی خان رساند و با یک فنجان دمنوش دست ساز و کلام نافذش حکم آزادی اسماعیل میرشکار را از او گرفت.

اسماعیل میرشکار تبعید شد تا جانش را بردارد و برود اما او که اتفاقی از نقشه آصف میرزا برای حمله به عمارت تقی خان مطلع شد برای هشدار خود را دوباره نزد پدر گلنار رساند. تقی خان که از دیدن دوباره میرشکار خونش به جوش آمد مجدد دستور حبس و شکنجه او را صادر کرد. در همین گیر و دار سر و کله آصف میرزا و کاروانش که عمه اش طاووس الملوک و صفی الدوله مشاور یا به عبارتی مغز متفکر خاندانشان در راس آن بودند در عمارت تقی خان پیدا شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *