دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۴۵ (تلوبیون) قسمت 45 گیل دخت

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۴۵ (تلوبیون) قسمت 45 گیل دخت

سریال گیلدخت قسمت 45 را در این صفحه تماشا کنید قسمت 45 سریال گیلدخت امشب از شبکه یک پخش شد.

در صورتی که این قسمت را نتوانستید تماشا کنید میتوانید در اینجا قسمت 45 گیلدخت را با کیفیت عالی و لینک مستقیم تماشا کنید.

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۴۵ (تلوبیون) قسمت 45 گیل دخت

لینک دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۴۵

[قسمت 45 نسخه 1080p]

[720p]

[480p]

[لینک کمکی]

مجموعه تلویزیونی «گیل‌دخت» روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت 22:30 تا اواخر بهار سال ١٤٠٢ از شبکه یک سیما پخش می‌شود. فیلمنامه این سریال توسط مجید آسودگان نوشته شده و تیتراژ پایانی آن نیز توسط محمد معتمدی اجرا می‌شود.

در خلاصه‌ی قصه‌ی این سریال که نگارش آن 5 سال زمان برده، آمده است: «حکایت گلنار و اسماعیل که در میان هیاهو و مهلکه قجری تارو پود دلشان با مهر و محبت هم بافته می‌شود. قصه و غصه عاشق و معشوقی است که اگر صد دلیل برای رفتن داشته باشند، یک بهونه برای ماندن پیدا می‌کنند.»

در این مجموعه تاریخی بازیگرانی توامند و مشهور همچون ثریا قاسمی، محمود پاک نیت، حبیب دهقان نسب، فخرالدین صدیق شریف، فریبا متخصص، صالح میرزاآقایی، نفیسه روشن، میترا رفیع به هنرمندی پرداخته‌اند.

طبق گفته ها داستان عشق این دو به گذشته و زمانی که خان در تهران بود برمی گردد و بهتر بود فیلمساز اولین ملاقات و چگونگی شکل گیری این رابطه را نشان می داد. با فلاش بک هایی برای ساخت این کار عشق. قابل باورتر عشق بین دو نفر که بسیار متفاوت از یکدیگر هستند همیشه می تواند مبنای یک داستان جذاب و فریبنده باشد و این سوال در مورد گیل دخت وجود دارد. علاوه بر اختلاف طبقاتی شدید گلنار و اسماعیل، به نظر می رسد از نظر اخلاقی و اعتقادی نیز فاصله زمین تا آسمان بین آنها وجود دارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *