دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۵۹ (تلوبیون) قسمت 59 گیل دخت

قسمت 59 سریال گیلدخت را در این صفحه دانلود و تماشا کنید ما قسمت 59 گیلدخت را آماده کرده ایم که میتوانید کیفیت های مختلف این سریال تماشا کنید و با اگر تمایل دارید از تلوبیون ببینید.

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۵۹ (تلوبیون) قسمت 59 گیل دخت

سریال گیلدخت از سریال های تاریخی و عاشقانه شبکه اول سیما بوده که آخر هفته ها ساعت 22 ازشبکه پخش یک می شود.

قسمت 59 سریال گیلدخت

[قسمت 59 نسخه 1080p]

[720p]

[480p]

[لینک کمکی]

این سریال توسط آقای مجید اسماعیلی کارگردانی شده و داستان بسیار جذابی را روایت می‌کند.

آقای مجید اسماعیلی اولین بار است که در زمینه سریال‌سازی گام برداشته و گیلدخت را تولید کرده است از سال ۱۳۹۸ تا سال ۱۴۰۱ یعنی چهار سال تولید این سریال به طول انجامید.

سریال ۶۳ قسمتی که داستان اسماعیل و گلنار را روایت می‌کند.

داستان سریال

دو جوان عاشق پیشه که در دوران مظفرالدین شاه زندگی می کنند گلنار و اسماعیل به دیگر علاقه مند بوده اما پدر گلنار با ازدواج آنها مخالفت میکند بعد از مدتی اطرافیان پدر گلنار به او خیانت کرده و با آصف میرزا شاهزاده قجری دست به یکی کرده ولایت را از چنگ پدر گلنار در می آورند و او را اسیر میکنند اسماعیل تلاش می‌کند تا گلنار و پدرش را از چنگ آصف میزان نجاد دهد داستان سریال درباره اسارت گلنار و تلاش اسماعیل برای آزادی او میگذرد. د گلنار که در روز سقوط عمارت از آنجا فرار کرده است بعد از مدتی مجبور می شود با نام جدیدی وارد عمارت پدرش شود تا او را نجات دهد اما تقی خان که در دورانی از مهمترین شخص دربار شاهی بود در اواخر عمر خود در دستان طاووس الملوک و آصف میرزا زندانی می شود و همسرش را از دست می‌دهد….

در این سریال بازیگران شناخته شده زیادی وجود دارند که باعث جذابیت سریال گیلدخت شده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *