دانلود کامل شب آهنگی احسان روزبهانی دانلود رایگان شباهنگی (فصل دوم)

دانلود کامل شب آهنگی احسان روزبهانی دانلود رایگان شباهنگی (فصل دوم)

انتشار 03 فروردین 1401 * دانلود کامل شب آهنگی احسان روزبهانی دانلود رایگان شباهنگی (فصل دوم) قسمت 15 را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دانلود کامل شب آهنگی احسان روزبهانی دانلود رایگان شباهنگی (فصل دوم)

دانلود کامل شب آهنگی احسان روزبهانی

برنامه شب آهنگی یکی از برنامه‌های محبوب شبکه نمایش خانگی بوده که آقای حامد آهنگی کمدین سرشناس اجرای آن را برعهده دارد .

شباهنگی تا به حال در دو فاز تولید شده از فصل اول آن سال ۱۴۰۰ تولید و عرضه شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و استقبال گسترده از این برنامه باعث گردید که دست‌اندرکاران آن تصمیم بگیرم فصل دوم را نیز تولید کنند .

در فصل دوم تا به حال 15 قسمت تولید شده که در قسمت پانزدهم آقای احسان روزبهانی بوکسور سرشناس مهمان برنامه شده است که بدون شک یکی از بهترین برنامه ها خواهد بود.

[دانلود با کیفیت 1080p BluRay]

.

[دانلود با کیفیت 1080p HQ]

.

[دانلود با کیفیت 1080p]

.

[دانلود با کیفیت 720p]

.

[دانلود با کیفیت 480p]

احسان روزبهانی متولد ۲۲ تیرماه ۱۳۶۷ در تهران بوده که در وزن ۸۱ کیلوگرم در تیم ملی کشورمان مبارزه می کند او تا به حال دو مدال برنز آسیا را را در کارنامه خود به ثبت رسانده است و در سال ۲۰۱۴ مقام اول جهان را در رنکینگ بوکس بین المللی کسب کرد.

احسان روزبهانی به تازگی در سال ۱۳۹9 (2020) در مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس ایران شرکت نموده و موفق به شکست تمام حریفان خود در ردهٔ وزنی ۹۱ کیلوگرم شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *