دانلود کامل شب آهنگی شهرهر سلطانی حامد آهنگی در شباهنگی رایگان

دانلود کامل شب آهنگی شهره سلطانی حامد آهنگی در شباهنگی رایگان

دانلود کامل شب آهنگی شهره سلطانی حامد آهنگی در شباهنگی رایگان امروز 4 اردیبهشت 1401 را در این صفحه مشاهده نمایید.

  • برنامه : شب آهنگی
  • فصل : دوم
  • تهیه کننده : محمد صابری
  • مجری: حامد آهنگی
  • قسمت : بیست و چهارم
  • مهمان : شهره سلطانی
  • ژانر : کمدی

دانلود کامل شب آهنگی شهرهر سلطانی حامد آهنگی در شباهنگی رایگان

دانلود کامل شب آهنگی شهره سلطانی

شباهنگی یکی از برنامه های پرطرفدار شبکه نمایش خانگی بوده که از طریق فیلمنت عرضه میشود حامد آهنگی اجرای این برنامه را بر عهده داشته که در هر قسمت مهمان ویژه دعوت می شود و با آن گپ و گفت صمیمانه ای انجام می‌دهد.

✅ دانلود با

.

✅ دانلود با کیفیت 720 

.

✅ دانلود با کیفیت 1080 

.

✅ دانلود با  کیفیت HQ_1080 

.

✅ دانلود با کیفیت BLURAY 

آهنگی در چند سال اخیر توانسته محبوبیت زیادی را در بین مردم به دست آورد با برنامه شب آهنگی طرفداران زیادی به دست آورده است خیلی خوب می داند چگونه مخاطبانش را سرگرم کند او از دهه ۸۰ تا به حال به صورت کاملا فعال در عرصه اجرا و استند آپ کمدی فعالیت حرفه‌ای دارد .

✅ دانلود همه قسمت های برنامه شب آهنگی

در این قسمت از برنامه شباهنگی خانم شهره سلطانی مهمان شده است که به شما پیشنهاد می کنیم حتما یه قسمت از برنامه شب آهنگی را مشاهده کنید.

خانم شهره سلطانی از بازیگران شناخته شده و باسابقه سینما و تلویزیون کشورمان بوده که متولد ۱۳۴۸ میباشد و ۵۲ سال سن دارد او اهل بجنورد بوده و لیسانس موسیقی از دانشگاه آزاد اسلامی اخذ نموده است.

در سال ۱۳۶۶ وارد حرفه بازیگری تئاتر شد و در سال ۱۳۷۲ اولین گام خود را در سینما برداشت فیلمی با عنوان عبور از تله به کارگردانی غلامرضا رمضانی که اولین تجربه حرفه‌ای به‌شمار می‌آید همسر این خانم هنرمند آقای بهروز پناهنده می باشد اولین تجربه تلویزیونی خانم شهره سلطانی سریال روزی روزگاری به کارگردانی امرالله احمدجو بوده است.

او پیش از ورود به دانشگاه در ۱۸ سالگی فعالیت خود را در زمینه تئاتر آغاز کرد و توانست برای اولین بار در سال ۷۲ و پس از اتمام تحصیل در دانشگاه در سال ۱۳۷۲ با حضور در فیلمی به نام «عبور از تله» به عنوان یک چهره جدید در سینما و تلویزیون مطرح شد

شهره سلطانی با بهروز پناهنده که در زمینه کارگردانی تئاتر فعالیت می کند ازدواج کرده و ماجرای آشنایی آنها به شروع فعالیت های بازیگری شهره سلطانی در تئاتر باز می‌گردد

شهره سلطانی در گفتگو انجام شده با یکی از خبرنگاران در زمینه فعالیت های موسیقی‌اش گفت؛ساز اصلی من در موسیقی سنتور است ولی در کنار آن به نواختن پیانو می پردازم البته در سال‌های اخیر به خاطر تغییرات در دنیای موسیقی رشته خود را از سنتی به پاپ تغییر دادم

شهره سلطانی سالهاست که با یک بیماری به نام ضعف سیستم ایمنی بدن درگیر می باشد این بیماری نوعی بیماری تهاجمی خاص است که به سلول های خود بدن حمله کرده و باعث ایجاد تغییرات و اختلال در سیستم ایمنی بدن می گردد و خستگی و اضافه وزن از عوارض جانبی این بیماری است

بیشتر دوست داری چه نوع غذاهایی بپزی؟ شهره سلطانی : خوب من بیشتر دوست دارم در غذاها تنوع باشه,باور کنید نمی تونم اسم غذاها را نام ببرم چون یک زمانی هست که به فکرم می رسه که مواد غذایی را با هم مخلوط کنم و یک غذای جدیدی درست کنم. اینطور که معلوم هست داری ماکارونی درست می کنی؟

رفتم خرید و چشم به ماکارونی های پیچ پیچی خوشگل خورد,چند تا خریدم و حالا می خواهم با این ماکارونی ها یک غذای جالب درست کنم. می خواهی چه مواد دیگری اضافه کنی؟ شهره سلطانی:خوب بگذار ببینم چه چیزهایی دارم,خب می خواهم فلفل دلمه ای,کنسرو سبزیجات,قارچ و کرفس.وای چه شود فکر کنم الان قصد فرار دارید(با خنده). طرز تهیه این غذا را می توانید توضیح دهید؟ شهره سلطانی:خب اول همه این موادی را که گفتم را همراه با پیاز داغی که داشتم تفت می دهم.بعد سس گوجه و گالینا بلانکا را بهش اضافه می کنم.قبل از این کار ماکارونی را آبکش می کنم و این مواد را به ماکارونی اضافه می کنم.

حامد آهنگی (زادهٔ ۱۷ تیر ۱۳۵۸ در بندر انزلی) استندآپ کمدین، مجری، بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینمای ایران است. حامد آهنگی تحصیلکره لیسانسه و دارای دکترای افتخاری بازیگری از دانشگاه علوم و فنون می باشد .

حامد آهنگی در سال ۱۳۷۲ و از سن ۱۴ سالگی وارد گروه‌های نمایشی بندرانزلی شد و چند سال بعد با بازی در نمایش درام به کارگردانی محمدعلی انتظاری جایزه بازیگری تئاتر دانش‌آموزی استان را کسب کرد. در سال ۱۳۸۰ در کنار رضا نظری کار در برنامه جنگ شبانه را آغاز کرد و به عنوان نویسنده و کارگردان، نمایش‌های مختلفی از جمله سفر پرماجرا، کنکور، ماهواره، کلاس درس، داماد تصادفی و منشی قلابی را اجرا کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *