زمان و ساعت پخش تکرار سریال حبیب از شبکه 2 مشخص شد

دانلود کامل قسمت اول سریال حبیب (لینک دانلود و پخش تلوبیون)

دانلود کامل قسمت اول سریال حبیب (لینک دانلود و پخش تلوبیون)

قسمت 1 سریال حبیب شروعی عجیب داشت چند داعشی به جان مردم افتاده و آنها را به رگبار بستند این سریال از شبکه 2 پخش شد و بسیار جذاب پیش رفت اگر نتوانستید قسمت اول سریال حبیب را تماشا کنید حتما در این صفحه ببینید.

سریال حبیب با همکاری ایران و سوریه ساخته شده است و داستانش درباره مبارزه مدافعین حرم با داعش و گروه های تکفیری میباشد.

قسمت 1 سریال حبیب

مجموعه تلویزیونی «حبیب» محصول مشترک دو کشور ایران و سوریه با روایتی جدید و متفاوت از مدافعان حرم از سی‌ام بهمن‌ ماه به آنتن شبکه دو سیما می‌رسد. چندی پیش رئیس بسیج صدا و سیما اعلام کرد که سریال «حبیب» روزهای پایانی آماده‌سازی پس از تولید خود را سپری می‌کند. قرار بود این سریال خودش را به سالگرد حاج قاسم سلیمانی برساند اما دوبله و مراحل پس‌تولید، طولانی‌تر شد.

حبیب عنوان سریالیست که از 1 اسفند از شبکه دو سیما بر روی آنتن می رود، داستان این مجموعه تلویزیونی مانند سریال نمایش خانگی سقوط که مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفته است، درباره نبرد سربازان گمنام امام زمان (عج) با داعش است. در ادامه این بخش به معرفی بازیگران سریال حبیب، زمان پخش سریال حبیب، داستان سریال حبیب و…می پردازیم.

باید دید که این سریال نیز مانند سریال سقوط در نمایش خانگی با اقبال عمومی روبرو خواهد شد یا خیر؛ سریال حبیب نیز مانند سقوط مدافعان حرم و نبرد با داعش را به تصویر می کشد، نبرد و مجاهدت هایی که تا به حال کمتر درباره‌اش در قابِ تصویر صحبت شده و از این جهت فضایِ بکر و جذابی را در معرضِ نگاه مخاطب قرار خواهد داد.

بازیگران اصلی «حبیب» عبارتند از: امین زندگانی، سوگل طهماسبی، ابوالفضل و قمرخلف و لجین اسماعیل و بازیگران سوری از جمله امانه والی، رباء الحلبی، علا قاسم، اسامه المصری، حسین عباس، یحیی بیازی و ..

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *