بیوگرافی داوران زن جام جهانی 2022 قطر +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی داوران زن جام جهانی ۲۰۲۲ قطر +عکس و اینستاگرام

اسامی و بیوگرافی داوران زن جام جهانی 2022 قطر با عکس و اینستاگرام و سوابق آنها را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی داوران زن جام جهانی 2022 قطر +عکس و اینستاگرام

اسامی و بیوگرافی داوران زن جام جهانی 2022

برای اولین بار در تاریخ فوتبال، کمیته داوران فیفا سه داور زن و سه کمک داور زن را برای قضاوت در جام جهانی فوتبال مردان در قطر تعیین کردند که اتفاق بسیار مهمی خواهد بود و بدون شک همه فوتبالدوستان جهان از این تصمیم حمایت کرده اند.

تحقیقات نشان داده که داوران زن از دقت و هوش و سرعت عمل بسیار بالاتری در قضاوت برخوردار هستند و برای جام جهانی میتوان این امر را شاهد بود.

✅ بیوگرافی استفانی فراپارت اهل فرانسه

استفانی فراپارت متولد ۱۴ دسامبر ۱۹۸۳ و 38 ساله سن دارد او اهل فرانسه است و در سال 2009 در فهرست داوران بین‌المللی فیفا قرار گرفت

بیوگرافی داوران زن جام جهانی 2022 قطر +عکس و اینستاگرام

چندین بازی مهم را داوری کرده است. او اولین زنی بود که در سال 2019 یک مسابقه بزرگ اروپایی مردان و یک بازی لیگ 1 فرانسه را قضاوت کرد و اولین زنی بود که در سال 2020 یک بازی در لیگ قهرمانان اروپا را قضاوت کرد

در سال 2021 فراپارت اولین داور زنی بود که مسئولیت قضاوت یک مسابقه مقدماتی جام جهانی مردان را بر عهده گرفت.  در

✅ بیوگرافی سالیما موکانسانگا اهل رواندا

سالیما موکانسانگا متولد ۱۹۸۸بوده و 34 سال سن دارد او اهل کشور آفریقایی رواندا میباشد و در جام جهانی فوتبال زنان 2019 در فرانسه از افتخارات داوری او محسوب میشود .

بیوگرافی داوران زن جام جهانی 2022 قطر +عکس و اینستاگرام

در سال 2022، موکانسانگا اولین زنی بود که در جام ملت‌های آفریقا داوری کرد و تیم داوری که همه زن بودند متشکل از فاتحه جرمومی (از مراکش)، کارین اتمزابونگ (از کامرون) و بوچرا کربوبی (از مراکش) را به عنوان کمک داور او را همراهی میکردند. او در بازی‌های المپیک، جام جهانی فوتبال زنان، جام ملت‌های زنان آفریقا و لیگ قهرمانان زنان قضاوت کرده است.

✅ بیوگرافی یوشیمی یاماشیتا اهل ژاپن

یوشیمی یاماشیتا متولد ۲۰ فوریه ۱۹۸۶ بوده و 36 سال سن دارد.

بیوگرافی داوران زن جام جهانی 2022 قطر +عکس و اینستاگرام

او داور بین‌المللی فوتبال اهل ژاپن  بوده که جام جهانی فوتبال زنان 2019 در فرانسه را سوت زده است.

او همچنین در بازی های المپیک تابستانی 2020 مسابقه آمریکا و سوئد را قضاوت کرده است در سال 2022 او یکی از سه داور زن بود که برای قضاوت در جام جهانی مردان انتخاب شده است

این سه زن قضاوت برخی از مسابقات جام جهانی 2022 قطر را قضاوت خواهند کرد.

رئیس فیفا گفته امیدوارم که در آینده، انتخاب زنان نخبه در اداوری برای رقابت‌های مهم مردان امری عادی تلقی شود و دیگر هیجان‌انگیز نباشد. آنها شایسته حضور در جام جهانی فوتبال هستند زیرا دائماً در سطح بسیار بالایی ظاهر می‌شوند و این اتفاق خوشایند و مهمی برای ماست.

رئیس فیفا همچنین گفته ما بسیار خوشحالیم که استفانی فراپارت از فرانسه، سالیما موکانسانگا از رواندا و یوشیمی یاماشیتا از ژاپن، و همچنین کمک داوران نوزا بک از برزیل، کارن دیاز مدینا از مکزیک و کاترین نسبیت از آمریکا، توانستیم در جام جهانی مردان داشته باشیم.

پیرلوئیجی کولینا، رئیس کمیته داوران فیفا گفت: «مثل همیشه، معیاری که ما استفاده کرده‌ایم «اول کیفیت» است و کمیته داوران خانم هایی را انتخاب کردند که در بالاترین سطح داوری فوتبال هستند. جام جهانی 2018 تا حدودی به دلیل استاندارد بالای داوری بسیار موفق بود و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا چند ماه دیگر در قطر حتی بهتر شویم.

بیوگرافی داوران زن جام جهانی ۲۰۲۲ قطر +عکس و اینستاگرام

جام جهانی 2022 کی و کجاست؟

جام جهانی 2022 قطر از روز دوشنبه 21 نوامبر 2022 در ورزشگاه الثومه آغاز می شود که سنگال در گروه A به مصاف هلند می رود و بازی افتتاحیه را برگزار خواهد کرد پس از آن قطر (میزبان) مقابل اکوادور در ورزشگاه آل بیت قرار خواهد گرفت.

تیم ملی قطر چون میزبان مسابقات است دیگر بازی های مقدماتی را انجام نداده و مستقیما به جام جهانی صعود کرده است.

انگلیس نیز در روز اول با حریف گروه B خود مقابل ایران قرار خواهد گرفت انگلیس در حالی اولین بازی خود را انجام خواهد داد که  فقط هشت روز پس از تعطیلی لیگ باید خود را اماده کند.

اگر ولز یا اسکاتلند از طریق پلی آف به فینال برسند سه شنبه 29 نوامبر در گروه B به مصاف انگلیس می رفتند.

فینال مسابقات یک هفته قبل از کریسمس در روز یکشنبه 18 دسامبر در ورزشگاه Lusail دوحه برگزار می شود.

قطر، در شرق عربستان سعودی در خط ساحلی خلیج فارس، قرار دارد. قطر میزبانی فوق العاده ای برای جام جهانی 2022 خواهد بود.

بیوگرافی داوران زن جام جهانی ۲۰۲۲ قطر +عکس و اینستاگرام

اگرچه ممکن است کوچک باشد، اما دارای کنتراست های باورنکردنی و مناظر چشمگیر است. سواحل زیبا قطر دارای 563 کیلومتر خط ساحلی در امتداد خلیج فارس است، معماری باورنکردنی در مراکز شهری، و مناظر شگفت ‌انگیز از جمله تپه‌ های شنی خیره ‌کننده، صخره‌ های آهکی را خواهید دید.
همه ورزشگاه های برگزاری جام جهانی در یک منطقه کوچک جمع ‌آوری شده اند که بیش از 55 کیلومتر از دوحه فاصله ندارد. این کار باعث می ‌شود که هواداران به راحتی از چندین مسابقه در استادیوم‌ های مختلف دیدن کنند. در حالی که قطر می تواند در تابستان بسیار گرم باشد، جام جهانی در فصل های پاییز و زمستان برگزار می شود.

در واقع جام جهانی یک تورنمنت بین المللی فوتبال است که توسط تیم های ملی مردان بزرگسال از کشورهای مختلف به رقابت می پردازد. این یکی از محبوب ‌ترین مسابقات ورزشی بین‌ المللی است و بیش از 3 میلیارد نفر برای تماشای مسابقات 2014 آن شرکت کرده بودند.

جام جهانی، معتبرترین تورنمنت فوتبال جهان، هر چهار سال یک بار برگزار می شود. این برنامه زمان برگزاری مسابقات مقدماتی و پلی آف را در اختیار 32 تیم ملی قرار می دهد تا در مسابقات یک ماهه بازی کنند.
اولین جام جهانی در سال 1930 برگزار شد و توسط ژول ریمه پیشنهاد شد، که می خواست یک رقابت بین المللی بین تیم های فوتبال مردان ایجاد کند. این مسابقات متشکل از سیزده تیم دعوت شده بود و در اروگوئه برگزار شد که قهرمان مسابقات نیز شد.

آب و هوای بیابانی نیمه گرمسیری قطر تابستان‌ های بسیار گرمی را به همراه دارد که میانگین آن بین ۹۰ تا ۱۱۰ درجه فارنهایت است.
از آنجایی که دما اغلب از این میانگین ها فراتر می رود، برای بازی فوتبال ایده آل نیست و حتی خطرناک نیز است. بنابراین قطر به عنوان میزبان این دوره از مسابقات موافقت کرد که این مسابقات را در ماه های نوامبر و دسامبر برگزار کند، جایی که دمای معمولی آن در دهه های 70 و 80 درجه فارنهایت باشد.

پیرلوئیجی کولینا، داور مشهور سابق ایتالیایی و رئیس کنونی کمیته داوران فیفا، گفت که “کیفیت است که برای ما مهم است نه جنسیت”. وی افزود: امیدوارم در آینده انتخاب نخبگانی از میان بانوان، برای مسابقات مهم مردان امری عادی تلقی شود و دیگر هیجان انگیز نباشد. آنها شایستگی حضور در جام جهانی را دارند زیرا دائماً در سطح بسیار بالایی ظاهر می‌شوند و این عامل مهمی برای ما است. حضور تیم‌های داوری و کمک داوران در جام جهانی، تضمینی برای قضاوت قطعی آنها در جام جهانی نیست و انتخاب این داوران به عملکردشان پیش از مسابقاتی بستگی دارد که از 21 نوامبر آغاز می‌شود. همچنین تمامی داوران این فرصت را دارند که به‌عنوان داور چهارم انتخاب شوند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *