(عکس) دختران بدنساز ایران در نمایشگاه تجهیزات ورزشی در تهران

(عکس) دختران بدنساز ایران در نمایشگاه تجهیزات ورزشی در تهران

(عکس) دختران بدنساز ایران در نمایشگاه جنجالی تجهیزات ورزشی در تهران و تصاویر پرورش اندام دختران ایرانی را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

چند روز پیش نمایشگاه تجهیزات ورزشی در تهران افتتاح شد که در افتتاحیه این مراسم حواشی زیادی به وجود امد.

(عکس) دختران بدنساز ایران

حضور خانم های بدنساز تهرانی با اندام های بزرگ باعث شد که این مراسم در رسانه های کشورمان پررنگ تر منعکس شوند.

(عکس) دختران بدنساز ایران در نمایشگاه تجهیزات ورزشی در تهران

خانم های جوانی که مربی بدنسازی و پرورش اندام بودند در این مراسم توجه خبرنگاران و عکاسان را به خود جلب کرده بودند.

همچنین ببینید: (فیلم) سحر قریشی در باشگاه بدنسازی مختلط ترکیه

این تصاویر با واکنش های مختلفی رو به رو شد و حراست سازمان ورزش اعلام کرده بود که شان نظام در این نمایشگاه حفظ نشده است و باید خانم ها با وضعیت مناسب تری در این نمایشگاه ظاهر میشدند.

(عکس) دختران بدنساز ایران در نمایشگاه تجهیزات ورزشی در تهران(عکس) دختران بدنساز ایران در نمایشگاه تجهیزات ورزشی در تهران

(عکس) دختران بدنساز ایران در نمایشگاه تجهیزات ورزشی در تهران

همچنین رسانه های خارجی نیز این مراسم را پوشش داده و نوشتند که خانم های ایرانی علاقه زیادی به ورزش پرورش اندام دارند.

همچنین ببینید: آلیسا اشمیت مربی بدنسازی باشگاه دورتمند کیست 

وزارت ورزش و جوانان گفته بود که این وزارت خانه، مجوزی برای برگزاری نمایشگاه نداده است و طبق گفته مدیرکل حراست وزارت ورزش، این نمایشگاه و بیلبوردهایش، در شان نظام جمهوری اسلامی نبود. البته مسئول برگزاری این نمایشگاه، وزارت صمت و شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران است. در این نمایشگاه، ۲۵ شرکت دانش بنیان داخلی،‌به معرفی محصولات و خدمات فناورانه خود به فعالان ورزشی پرداختند.

(عکس) دختران بدنساز ایران در نمایشگاه تجهیزات ورزشی در تهران

لازم به ذکر است نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی، امسال برای نوزدهمین بار برگزار شد. نمایشگاه اسپورتکس تهران صرفا محلی برای آشنایی با جدید ترین برندهای مکمل های ورزشی، پروتئین ها، آشنایی با مربیان و نام آوران فیتنس بانوان و آقایان نبود. بلکه شماری از استارت آپ های ورزشی نیز در آن مشارکت داشتند.

وزارت صنعت، سازمان تجارت و برخی از شرکت های وارد کننده و تولید کننده خدمات و محصولات ورزشی در این نمایشگاه مهر ماهی حضور داشتند. نمایشگاه اسپورتکس را نو آوردگاه ورزش ایران معرفی کردند.

(عکس) دختران بدنساز ایران در نمایشگاه تجهیزات ورزشی در تهران (عکس) دختران بدنساز ایران در نمایشگاه تجهیزات ورزشی در تهران (عکس) دختران بدنساز ایران در نمایشگاه تجهیزات ورزشی در تهران(عکس) دختران بدنساز ایران در نمایشگاه تجهیزات ورزشی در تهران (عکس) دختران بدنساز ایران در نمایشگاه تجهیزات ورزشی در تهران (عکس) دختران بدنساز ایران در نمایشگاه تجهیزات ورزشی در تهران (عکس) دختران بدنساز ایران در نمایشگاه تجهیزات ورزشی در تهران

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *