دختر آیت الله قمی در آمریکا است؟ دختری که به مردم توهین میکند کیست

دختر آیت الله قمی در آمریکا است؟ دختری که به مردم توهین میکند کیست

آیا دختر آیت الله قمی در آمریکا است؟ دختری که به مردم فحش میدهد کیست جزئیات را توهین و فحاشی دختر منتسب به آیت الله قمی در آمریکا را در این صفحه ببینید.

دختر آیت الله قمی در آمریکا است؟ دختری که به مردم توهین میکند کیست

آیا دختر آیت الله قمی در آمریکا است؟

ویدیویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که یک دختر بی حجاب اقدام به اهانت به مردم ایران میکند و آنها را به لحن تحقیر آمیزی صدا میزند رسانه های ضدانقلاب و معاند مدعی هستند که او دختر ایت الله قمی بوده که به امریکا مهاجرت کرده است.

این روزها رسانه های معاند از هر ترفندی برای خشمگین کردن مردم ایران استفاده میکنند و سعی میکنند در این روزها که برخیها اعتراضاتی دارند از آب گل آلود ماهی بگیرند.

سالهاست که رسانه های معاند دختران بی حجاب متعددی را به فززندان برخی از مسئولین منتسب کرده اند که بعد از مدتی تکذیب شده است.

همچنین ببینید:

پسر لاریجانی در حال خواندن سلام فرمانده روی کشتی

جالب است بدانید که چند سال پیش عکس های دنیا جهانبخت در پیج های برخی از چهره های ضدانقلابی منتشر شده بود که مدعی بودند او دختر آیت الله هاشمی رفسنجانی است که بعد از اینکه دنیا جهانبخت کمی بیشتر به شهرت رسید مردم متوجه دروغی که منتشر شده بود شدند.

به هر حال این روزها افراد ضدانقلاب سعی میکنند که از هر راهی و ترفندی برای خشمگین کردن مردم استفاده کنند و هر ویدیو و خبری را بدون منبع نباید باور کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

3 نظر

  1. فرخنده بانو

    چرا وزارت اطلاعات نام این سخص را برای مردم مشخص نمیکند؟ واقعا چرا اقدامات عملی در جهت روشن شدن چنین موضوعاتی صورت نمیگیرد؟ اخبار بیست وسی بجای پرداختن به موضوعاتی که هیچ ارزش خبری ندارد چرا هیچ عکس العملی نشان نمی‌دهد؟

  2. دشمن دشمن است و هر کاری بخواهد می‌کند مهم این است که ایرانی ها بیشتر از معاندین اخبار دروغ را پخش می کنند

  3. ممنون بابت شفاف سازی و رفع شبهه. فقط اگه مقدوره اطلاعات دقیق‌تری از این فرد بارگزاری کنید تا ابهامی نمونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *