فیلم کامل دختر وریا غفوری در جشن قهرمانی استقلال +عکس

فیلم کامل دختر وریا غفوری در جشن قهرمانی استقلال +عکس

فیلم کامل دختر وریا غفوری در جشن قهرمانی استقلال همراه عکس و جزئیات قهرمانی صحبت های وریا غفوری بعد از جشن قهرمانی را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل دختر وریا غفوری در جشن قهرمانی استقلال +عکس

دختر وریا غفوری در جشن قهرمانی استقلال

وریا غفوری در جشن قهرمانی استقلال حضور پیدا کرد که در این مراسم دخترش را هم به همراه خود اورده بود که مورد توجه عکاسان خبری قرار گرفت .

بعد از آخرین مسابقه این تیم در لیگ بیست و یکم، مراسم قهرمانی آبی پوشان با حضور حدود 90 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار شد که گزارش کامل این جشن را می خوانید:

استقلال با 68 امتیاز رکورد بیشترین امتیاز پرسپولیس را شکست. سرخپوشان که در لیگ بیست و یکم به مقام نایب قهرمانی دست یافتند، پیش از این با 67 امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافته بودند. سید حسین حسینی نیز با 18 بازی بدون گل رکورد کلین شیت در اختیار سه دروازه بان دیگر را شکست. بیرانوند، لک و نیازمند پیش از این رکورد 17 کلین شیت در یک فصل را ثبت کرده بودند.

فیلم کامل دختر وریا غفوری در جشن قهرمانی استقلال +عکس

بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از تعویض پیراهن خود که اکثرا همراه با فرزندانشان بودند و با موبایل در دست دور زمین چرخیدند و شادی خود را با هواداران تقسیم کردند به زمین بازگشتند.

روی پیراهن استقلالی ها که برای جشن قهرمانی در نظر گرفته شده بود شماره جدیدی ثبت شد و همه بازیکنان با شماره 10 که شماره قهرمانی آبی ها بود وارد زمین شدند. با این موضوع سال های قهرمانی تیم استقلال هک شد. محمد پولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان و میرشاد ماجدی رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم اهدای مدال و جام قهرمانی استقلال حضور داشتند اما حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به ورزشگاه آزادی نرفت. این در حالی بود که در دوره های قبل وزیر ورزش کاپ قهرمانی را اهدا می کرد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *