درامد پویان مختاری با کلاهبرداری از کاربران

درامد پویان مختاری با کلاهبرداری از کاربران

درامد پویان مختاری روزی 2 میلیارد است؟ +درامد دنیا جهانبخت با جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

درامد پویان مختاری روزی 2 میلیارد است؟

پویان مختاری و میلاد حاتمی از چهره های معروف اینستاگرامی بوده که از طریق سایتهای شرطبندی و کلاهبرداری از مردم توانسته اند پول زیادی را به جیب بزنند به حدی درامد روزانه میلیاردی دارند و توانسته اند زندگی بسیار مجللی را در ترکیه برای خود به راه بیاندازند.

درامد پویان مختاری با کلاهبرداری از کاربران

پویان مختاری در کنار سایت شرطبندی خوانندگی هم میکند و برای کسب درامد از اینستاگرام نیز با راه انداختن دعواهای ساختگی فالوئرهای زیادی را جمع کرده است.

سالهای زیادیست که سایت های شرطبندی در فضای مجازی جولان میدهند و بسیاری از سرشاخه های این سایتها پویان مختاری و میلاد حاتمی هستند که درامد میلیاردی دارند و هرکسی که میخواد در این سایتها بازی کند بازنده خواهد بود و بعد از مدتی حساب انها خالی میشود.

این سایتها انقد برایشان درامد زایی داشته که تیمی را تشکیل داده و خواننده های مختلف را هم جذب کرده است خواننده هایی همچون شادمهرعقیلی که به تازی وارد اینگونه سایتهای شرطبندی شده است.

میلاد حاتمی در ابتدا یکی از شاخ های‌ مجازی بود که در ایران فعالیت می کرد. او از راه تبلیغات در پیج اینستاگرامی خود درآمد کسب می کرد تا این که بعد از بازداشت برای همیشه بـه ترکیه مهاجرت کرد و در این کشور وارد دنیای شرط بندی شد. او سایت خودش را راه اندازی کرد و در مدت بسیار کوتاهی توانست بـه آمار کاربران بسیار بالایی دست پیدا کند.

سایت‌هایی که حالا به گزینه‌های قمارشان یک گزینه دیگر هم اضافه کردند؛ شرط‌بندی بر سر کرونا. این سایت‌ها به‌جز تراکنش با ارزهای دیجیتال، ریالی هم کار می‌کنند، بعضی‌ از آنها از همین درگاه‌های داخلی استفاده و برخی هم با حساب‌های اجاره‌ای و کارت‌به‌کارت پول جابه‌جا می‌کنند. یک‌ماهی چند تا از این سایت‌ها را دنبال می‌کردم و مراحل تأیید کاربری تا مرحله گرفتن شماره حساب را ادامه دادم، جالب است بیشتر این سایت‌ها از حساب‌های بانک‌هایی استفاده می‌کنند که وضعیت کفایت سرمایه و گزارش‌های مالی خوبی هم ندارند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *