فیلم کامل دروغ سنج دنیا مدنی در شب آهنگی و شکست عشقی

فیلم کامل دروغ سنج دنیا مدنی در شب آهنگی و ماجرای شکست عشقی

فیلم کامل دروغ سنج دنیا مدنی در شب آهنگی و شکست عشقی

دروغ سنج دنیا مدنی در شب آهنگی / حامد آهنگی از خنده ترکید حضور دنیا مدنی بازیگر در شب آهنگی حواشی خاص خود را داشت حامد آهنگی در این برنامه به او دستگاه دروغ سنج نسب کرد و از او سوالاتی پرسید که پاسخ های این بازیگر باعث میشد که این دستگاه واکنش نشان بدهد و اگر او دروغ میگفت این دستگاه آلارم میداد.

دروغ سنج دنیا مدنی در شب آهنگی

دانلود کامل این قسمت شب آهنگی

البته این دستگاه واقعی نیست و یک اپراتور با کنترل صداهای آن را پخش میکند ولی حامد آهنگی معتقد است که این دستگاه توسط دانشجویان نخبه طراحی شده است.

به هرحال ترفندهای حامد آهنگی برای شاد کردن برنامه و خنداندن مخاطبانش در نوع خود جالب است .

برنامه شب آهنگی هر قسمت یک مهمان دارد که حامد آهنگی با آنها گفتگوی طنزی دارد و سعی میکند سوالاتی بپرسد که باعث خنده مخاطبان شود همچنین آیتم ترساندن در این برنامه جذابیت های آن به شما می آید که طرفداران زیادی دارد.

جالب است بدانید در یکی از قسمت های این برنامه که حمید لولایی مهمان بود هنگام ترساندن او باعث غش کرد وی شد و بر روی زمین افتاد و بعد از دقایقی حمید لولایی سعی کرد وانمود کند که ترسیدن و غش کردنش نقش بوده است.

دنیا مدنی یکی از بازیگران زن ایرانی به شمار می آید که مدتی است وارد عرصه بازیگری شده است و طرفدارانی برای خود جمع کرده است. البته او پیش از بازیگر شدن در سینما مدتی دستیار طراح لباس بود و الان هم طراحی لباس را ادامه می دهد و هم هنرپیشه است. وی در تاریخ ۱۳ تیر سال ۱۳۶۹ در تهران به دنیا آمده است. در مورد دنیا مدنی این را باید بدانید که او دختر رویا تیموریان بازیگر زن مشهور ایرانی است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *