درگذشت جمشید محدثی رییس اداره عمومی شبکه بهداشت و درمان رامسر

درگذشت جمشید محدثی رئیس اداره عمومی شبکه بهداشت و درمان رامسر

درگذشت جمشید محدثی رییس اداره عمومی شبکه بهداشت و درمان رامسر به علت ابتلا به بیماری کرونا را در ادامه این این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

درگذشت جمشید محدثی

جمشید محدثی رییس اداره عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر به علت ابتلا به کرونا درگذشت.

درگذشت جمشید محدثی رییس اداره عمومی شبکه بهداشت و درمان رامسر

ایشان سوابق زیادی در زمینه بهداشت و درمان داشته است که متاسفانه بعد از سالها خدمت به مردم جان به جان آفرین تسلیم کرد.

افزایش تعداد بیماران شناسایی شده مبتلا به کرونا به ۱۲۷۲۹ نفر در کشور/ خوشبختانه ۴۳۳۹ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شدند/تعداد کشته‌ها به ۶۱۱ نفر رسید

سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد:
افزایش تعداد بیماران شناسایی شده مبتلا به کووید۱۹ به ۱۲۷۲۹ نفر در کشور
خوشبختانه ۴۳۳۹ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شدند
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۷ نفر از مبتلایان جدید کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۶۱۱ مورد رسید.

ویروس کرونا همچنان در ایران قربانی می گیرد. توصیه اکید بسیاری از مقامات بهداشتی و متخصصین طی چند روز اخیر این است که شهروندان حتما در خانه بمانند و جز برای موارد فوق ضروری از منزل خارج نشوند.

تا کنون هزاران نفر به این ویروس آلوده شده‌اند و افراد زیادی جان خود را از دست داده‌اند. در این بین تعدادی از افراد آلوده به این ویروس هم درمان شده‌اند. بیشترین میزان فراگیری ویروس در چین مشاهده شده اما موارد بسیار زیادی هم در کشورهای دیگر از جمله ایران دیده شده است.

با شناخت علائم کرونا و رعایت نکات بهداشتی ارائه شده از سوی سازمان بهداشت جهانی که در این مطلب به آن‌ها می‌پردازیم، از سلامت خود و دیگران محافظت کنید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *