درگذشت حجت‌ الاسلام ابوالقاسم ارمی امام جمعه سابق قمصر بر اثر کرونا

درگذشت حجت‌ الاسلام ابوالقاسم ارمی امام جمعه قمصر بر اثر کرونا

درگذشت حجت‌ الاسلام ابوالقاسم ارمی امام جمعه سابق بر اثر کرونا به همراه جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

درگذشت حجت‌ الاسلام ابوالقاسم ارمی

ایشان عضو هیئت علمی و مدیرگروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان و امام جمعه پیشین شهر قمصر بود که متاسفانه به دلیل ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.

درگذشت حجت‌ الاسلام ابوالقاسم ارمی امام جمعه سابق قمصر بر اثر کرونا

قمصر شهری واقع در شمال غرب استان اصفهان و جنوب شهرستان کاشان و آران و بیدگل و به صورت دره‌ای با ابعاد تقریبی ۹ و ۵ کیلومتر است. شهرت قمصر به اعتبار گلاب و کیفیت گل محمدی آن است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم ارمی، جانباز شیمیایی، و امام جمعه سابق قمصر، شامگاه یکشنبه در بیمارستان شهید بهشتی کاشان درگذشت.

حجت الاسلام والسلمین ارمی در سنگر عبادی سیاسی نماز جمعه شهرهای میمه، وزوان، فلاورجان و قمصر خدمت کرده بود.

ایشان چندی پیش  در گفت‌و‌گو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) نمايندگی آران و بيدگل شعبه اصفهان، گفت: همايش ائمه جمعه شمال استان اصفهان دهم خردادماه در باغ‌شهر نياسر برگزار می‌شود.

درگذشت حجت‌ الاسلام ابوالقاسم ارمی امام جمعه سابق قمصر بر اثر کرونا

وی افزود: اين گردهمايی با حضور رئيس شورای سياست‌گذاری ائمه جمعه كشور، نماينده ولی فقيه و امام جمعه كاشان و مسئولان و مقامات محلی برگزار می‌شود.
دبير همايش ائمه جمعه شمال استان اصفهان هدف از برگزاری اين همايش را بررسی مسائل فرهنگی و اجتماعی شهرهای شمال اصفهان و بحث و بررسی درخصوص امر به معروف و نهی از منكر و راهكارهای مبارزه با آسيب‌های اجتماعی جامعه عنوان كرد.
ارمی برگزاری اين گردهمايی در باغ‌شهر نياسر را گامی جهت توسعه فعاليت‌های فرهنگی در اين شهر برشمرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *