درگذشت دکتر کسمایی در رشت + بیوگرافی دکتر وحید منصف کسمایی

درگذشت دکتر کسمایی در رشت + بیوگرافی

درگذشت دکتر کسمایی در رشت + بیوگرافی دکتر وحید منصف کسمایی به همراه تصاویر و جزئیات کامل را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

درگذشت دکتر کسمایی در رشت

دکتر وحید منصف کسمایی از پزشکان مطرح کشورمان بود که در شهر رشت به مردم خدمت میکرد و با شیوع ویروس کرونا در این شهر به خدمت به مردم پرداخت و هماننده مبارزهای دلاور در خط مقدم نبرد با ویروس رفت که در نهایت به این بیماری مبتلا شده و جان خود را از دست داد

درگذشت دکتر کسمایی در رشت + بیوگرافی دکتر وحید منصف کسمایی

این روزها خبرهای تکان دهنده ای از مرگ کادر پزشکی کشورمان میشنویم که با فداکاری و از خودگذشتگی به پیکار این ویروس مرگبار رفته و جان خود را تقدیم هموطنان میکنند.

بیوگرافی دکتر وحید منصف کسمایی

وحید منصف کسمایی متخصص طب اورژانس و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان به دلیل ابتلا به مشکلات حاد تنفسی کرونا در گذشت.

سرپرستی مدیریت گروه طب اورژانس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان از جمله سابقه کاری دکتر منصف است.

درگذشت دکتر کسمایی در رشت + بیوگرافی دکتر وحید منصف کسمایی

دکتر محمد محمدی پزشک پیشکسوت رشتی، دکتر محمد علی ربیعی پزشک شفتی، دکتر رضا کوچکی نیا پزشک آستانه اشرفیه، دکتر حمید لطفی پزشک متخصص ارتوپدی صومعه سرایی هم طی روزهای گذشته به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

دکتر سیامک دیوشلی متخصص اطفال انزلی مشکوک به ابتلا به کرونا هم در این روزها درگذشت.

پیش از این نرجس خانعلی زاده پرستار ۲۵ ساله بیمارستان لاهیجان و نیز غلامرضا وثوقی کیا پرستار تیم جراحی بیمارستانهای پورسینا و آریای رشت در این جهاد سلامتی، فوت کردند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *