درگذشت ماهرخ جعفری پرستار بیمارستان تامین اجتماعی فیاض بخش تهران

درگذشت ماهرخ جعفری پرستار بیمارستان تامین اجتماعی فیاض بخش تهران

ماهرخ جعفری پرستار بیمارستان تامین اجتماعی فیاض بخش تهران بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد او از پرستاران با سابقه در تهران بوده که سالهاس در این عرصه فعالیت دارد.

درگذشت ماهرخ جعفری

این خانم پرستار از پرسنل بسیار با اخلاق و فداکار بیمارستان فیاض تهران بود که عاشقانه برای خدمت به بیماران تلاش میکرد تا بتواند آسایش و رفاه را برای آنها به ارمغان بیاورد.

درگذشت ماهرخ جعفری پرستار بیمارستان تامین اجتماعی فیاض بخش تهران

در این روزهای سخت که ویروس کرونا گریبان بسیاری از هموطنانمان را گرفته بود او عاشقانه در بیمارستان و محل کار خود ماند تا به مردم کمک کند و در نهایت در این راه جانش را از دست داد

در روزهای گذشته بسیاری از مردم به بیماری کرونا مبتلا شده اند که برخی از انها متاسفانه جان خود را از دست داده و برخی دیگر توانسته اند بهبود یابند. نکته غم انگیز و ترسناک این بیماری این است که به گفته برخی از محققان افرادی که به این ویروس مبتلا میشوند تا آخر عمرشان اثرات ناشی از این بیماری در آنها خواهد بود.

همچنین ببینید: درگذشت دکتر کسمایی در رشت + بیوگرافی

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت در خصوص آخرین وضعیت کووید ۱۹ تا ظهر امروز (سه شنبه ۲۰ اسفند) در ایران گفت: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۸۸۱ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کل کشور به ۸۰۴۲ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۴ نفر از مبتلایان جدید کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۲۹۱ مورد رسید.

جهانپور افزود: خوشبختانه تا کنون ۲۷۳۱ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده اند و روند بهبودی و ترخیص این بیماران افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *