علت درگذشت و فوت سردار حجازی جانشین سپاه قدس درگذشت

علت درگذشت و فوت سردار حجازی جانشین سپاه قدس

علت درگذشت و فوت سردار حجازی جانشین سپاه قدس مشخص شد + جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سخنگوی سپاه پاسداران در گفت‌وگو با شبکه خبر درباره علت فوت سردار حجازی گفت‌: علت اصلی شهادت سردار حجازی، عوارض شیمیایی از زمان جنگ بود.

وی افزود: ایشان چند ماه قبل، کرونا هم داشت که این بیماری برطرف شده بود.

سخنگوی سپاه با بیان اینکه صهیونیست ها بواسطه ٨ سال عملکرد سردار حجازی در کنار حاج قاسم، اهمیت ایشان را بخوبی می دانستند و سالها دنبال ترور ایشان بودند، تصریح کرد: گردش کار برای ارتقا درجه سردار حجازی درحال انجام است.

حمدمهدی همت، فرزند شهید ابراهیم همت، در توییترش مدعی شده که علت درگذشت محمد حجازی، سرتیپ پاسدار و جانشین فرماندهی نیروی‌قدس سپاه، حمله قلبی نبوده و نیست.

سردار حجازی، جانشین سپاه قدس درگذشت

سید محمد حجازی متولد ۱۳۳۵ که جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران بود

علت درگذشت و فوت سردار حجازی جانشین سپاه قدس درگذشت

وی فعالیت در سپاه پاسداران را از سال ۱۳۵۸ آغاز کرد. حجازی در فاصله سالهای ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۶ فرمانده نیروی مقاومت بسیج بود. او از ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۷ معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران و از ۱۳۸۷ تا ۱۳۸۸ نیز جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران بود و در فاصله سالهای ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۳ معاونت آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح را برعهده داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متن اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

در کمال تاثر و تالم به استحضار ملت عظیم‌الشأن ایران می رساند :

سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش های خستگی ناپذیر و مخلصانه در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و خدمت به نظام و میهن اسلامی در اثر عارضه قلبی به ملکوت اعلی پیوست.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *