درگذشت و مرگ سارا ساربانی مجری و بازیگر از زبان شاهدان عینی

درگذشت و مرگ سارا ساربانی مجری و بازیگر از زبان شاهدان عینی

سارا ساربانی بازیگر تئاتر و مجری سرشناس شبکه هرمزگان روز گذشته با خودروی شخصی اش دچار سانحه رانندگی شد و متاسفانه درگذشت.

درگذشت و مرگ سارا ساربانی مجری و بازیگر از زبان شاهدان عینی

درگذشت و مرگ سارا ساربانی مجری

برخی از پیج های اینستاگرامی به نقل از شاهدان عینی می‌گویند که این مجری با یک خودرو دیگر شاخ به شاخ شده است که گویا خواب آلودگی خودروی مقابل باعث شده که تصادف صورت بگیرد متاسفانه این خانم هنرمند در همان لحظه جانش را از دست می دهد خانم ساربانی علاوه بر بازیگری در زمینه بازیگری نیز فعالیت داشت و نمایش های متعددی را اجرا کرده بود.

به نقل از رکنا، سارا ساربانی متولد دهه ۱۳۷۰ در هرمزگان بوده که بازیگر تئاتر و مجری صدا و سیمای استان هرمزگان بود که در چند نمایش ایفای نقش کرده بود و اجرای برنامه های مختلف تلویزیونی را نیز بر عهده داشت.

او به عنوان مجری و بازیگر تئاتر در هرمزگان، همواره در صحنه‌های مختلف حضور داشت و همشهریانش با اجراهای شاد و پر انرژی او آشنا هستند.

سارا ساربانی، ییک از بازیگران و هنرمندان هرمزگانی بود که از نوجوانی وارد عرصه بازیگری شد. او در طول فعالیت های خود در حیطه هنریشگی، در نمایش های زیادی ایفای نقش کرد که از جمله می توان به تاتر بهار برای بهار نمی آید و نمیش بریم بریتانیا به نویسندگی و کارگردانی مصیب داوری اشاره کرد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *