درگذشت پله اسطوره فوتبال واقعیت دارد؟ آخرین خبر از پله فوتبالیست برزیلی

درگذشت پله اسطوره فوتبال واقعیت دارد؟ آخرین خبر از پله فوتبالیست برزیلی همراه جزئیات کامل مرگ و فوت پله را در ادامه ببینید.

درگذشت پله اسطوره فوتبال واقعیت دارد؟ آخرین خبر از پله فوتبالیست برزیلی

درگذشت پله اسطوره فوتبال واقعیت دارد؟

پله، اسطوره فوتبال دنیا و برزیل، در سن 82 سالگی در شهر سائو پائولو درگذشت.
به گزارش “ورزش سه”، پله از مدت‌ها قبل در حال مبارزه با بیماری سرطان بود و در چند ماه اخیر بارها برای درمان این بیماری راهی بیمارستان شده بود.
چند هفته قبل و در جریان برگزاری جام جهانی 2022 قطر بود که حال او رو به وخامت گذاشت و به بیمارستان آلبرت انیشتن شهر سائو پائولو منتقل شد و امشب در سن 82 سالگی پس از مشکلات قلبی و کلیوی که در چند روز گذشته برای او به وجود آمده بود از دنیا رفت.

پله با به اشتراک گذاشتن آخرین گزارش پزشکی بیمارستان آلبرت انیشتین سائوپائولو می‌گوید وضعیت او پایدار است او نوشت: می‌خواهم همه را پر انرژی نگه دارم. من طبق معمول درمان خود را دنبال می کنم.

پله 82 ساله که به تیم ملی برزیل کمک کرد سه جام جهانی را کسب کند، پیام خود را با دعوت از هواداران به تماشای بازی برزیل در جام جهانی 2022  به پایان رساند.

درگذشت پله اسطوره فوتبال واقعیت دارد؟ آخرین خبر از پله فوتبالیست برزیلی

پیش از این، بیمارستان اعلام کرده بود که پله پس از بستری شدن در بیمارستان این هفته با سرطان روده بزرگ مبارزه می کند.

به گفته کادر پزشکی، وی همچنین به درمان عفونت تنفسی پاسخ خوبی داده است و وضعیت وی در 24 ساعت گذشته بدتر نشده است. او روز سه شنبه در بیمارستان بستری شد تا درمان سرطان خود را دوباره ارزیابی کند.

دختر او، کلی ناسیمنتو، که برای این تورنمنت در قطر حضور دارد، نیز به دنبال رفع نگرانی های پیرامون سلامتی اسطوره فوتبال بود. او روز پنجشنبه در شبکه‌های اجتماعی گفت: «رسانه‌ها دوباره عصبانی شده‌اند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *