فیلم لحظه درگیری دختران بی حجاب با آمر به معروف در خیابان

فیلم لحظه درگیری دختران بی حجاب با آمر به معروف در خیابان

این روزها ویدیوهای مختلفی از درگیری دختران بدون حجاب با آمران به معروف در فضای مجازی منتشر میشود که تذکرهای آمران به معروف با واکنش تند خانم های بدون حجاب همراه میگردد.

فیلم لحظه درگیری دختران بی حجاب با آمر به معروف در خیابان

فیلم لحظه درگیری دختران بی حجاب با آمر به معروف

در ادامه ویدیویی که در فضای مجازی منتشر شده و درگیری خانم های بدون حجاب با خانم های چادری را نشان میدهد.

در اصول و احکام دینی و ارزش‌های سنتی، عقب‌نشینی و تسامح وجود نداشته و نخواهد داشت و حجاب به عنوان یک ضرورت مسلم شرع همواره یکی از اصول عملی ایران خواهد بود.

🔹 دولت و وزارت کشور خود را اجرا کننده مطالبات مردم وفادار ایران در موضوع حجاب می دانند و حق خود را برای داشتن جامعه ای عفیف و حیا و گوش شنونده و زبانی پاسخگو و بازویی توانا تایید می کنند. تضمین حقوق بشر، به ویژه حق حیات. عفاف یکی از حقوق اساسی مردم ملت است.

تردیدی نیست که حجاب یکی از پایه های تمدن ملت ایران و یکی از زیرساخت های حیاتی خانواده است. در حالی که خانواده محوری و حفظ حریم خصوصی یکی از اصول زندگی اجتماعی ایرانیان است، باید برای تحکیم بنیان خانواده از حریم حجاب و عفاف محافظت کرد و از آن برای تحکیم و گسترش آن استفاده کرد.

وی از همه مراجع دینی، فرهنگی و اجتماعی می‌خواهد که با مسئولیت‌پذیری میدانی این موضوع حساس را تبیین کنند و باب گفت‌وگوی مثبت در موضوع حجاب را برای همه طیف‌هایی که نیاز به منافع فکری و ذهنی دارند باز کنند. شکی نیست که «اقناع» نسل جوان مؤثرترین راهکار برای بهبود وضعیت حجاب خواهد بود.

با توجه به حمایت اکثریت قاطع زنان و دختران ایرانی از این موضوع، با تاکید مجدد بر رعایت حجاب در تمامی اماکن عمومی و معابر و در عین حال اعلام حمایت از تمامی مراجع خوب و بد در سراسر کشور، دستگاه قضایی ، ضابطان و دیگران. نهادهای ذی صلاح با معدود هنجارشکنان برخورد خواهند کرد و اجازه تجاوز به هویت مقدس زنان مسلمان ایرانی را نخواهند داد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. پارسال این موقع دلار چند بود ؟ چقدر. اموال و دارایی مملکت. پارسال تا حالا نابود شده ؟. چقدر. وقت نیروهای امنیتی گرفته شده ؟. چقدر. دشمن و. مخالف اضافه شده ؟ چقدر. جو. بد و سنگین دو قطبی درست شده . به قول دوستان یا با ما باش یا روبروی ما ۱!!! این یعنی جنگ دیگه . همه و همه واسه چی بود ؟. یه مقدار. حجاب یه دختر خانم رفته بود عقب . حالا هم دوباره شروع کنید تا درد مردم را بیشتر کنید و نابود کنید همه چیز را . معلومه. آدم ناراحت میشه وقتی گوشت شده کیلویی ۵۰۰هزار تومان. میخواهید حجاب را درست کنید ! خراب تر میشه که بهتر نمیشه. کاری میکنید که. کل نظام خدای نکرده. مشکل پیدا می‌کنه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *