فیلم کامل درگیری سپیده رشنو و رایحه ربیعی در اتوبوس و ماجرای گاز گرفتن

فیلم کامل درگیری سپیده رشنو و رایحه ربیعی در اتوبوس و ماجرای گاز گرفتن

فیلم کامل درگیری سپیده رشنو و رایحه ربیعی آمر به معروف در اتوبوس در اتوبوس و ماجرای گاز گرفتن و زخمی شدن سپیده رشنو را در ادامه بخوانید

فیلم کامل درگیری سپیده رشنو و رایحه ربیعی در اتوبوس و ماجرای گاز گرفتن

فیلم کامل درگیری سپیده رشنو و رایحه ربیعی

چند روز پیش مسیح علینژاد در اینستاگرام خود ویدیویی از درگیری دو خانم در اتوبوس بی آر تی را به اشتراک گذاشت و در این ویدیو یک خانم محجبه با یک خانم بدحجاب درگیری لفظی و در نهایت فیزیکی پیدا کردند.

افراد حاضر در اتوبوس برای ختم غائله خانم محجبه و اتوبوس خارج کردند بعد از گذشت چند روز خبر رسید که شخص بد حجاب در اتوبوس سپیده رشنو نام داشته و توسط نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شده است .

خانم محجبه نیز که اتوبوس بیرون رفت رایحه ربیعی میباشد این ویدیو مورد توجه رسانه‌های بیگانه قرار گرفته و حمایت تمام قد خود را از سپیده رشته آغاز کردند.

طبق گفته ها خانم رشنو نویسنده بوده و درباره شغل رایحه ربیعی اطلاعاتی وجود ندارد در چند ماه گذشته تدابیر امنیتی بیشتری برای جلوگیری از بدحجابی در کشورمان به راه افتاده است و همه دستگاه های دولتی برای اجرای این قانون دست به کار شده اند در مشهد و قم که شهرهای مذهبی هستند حساسیت های بیشتری به قدرت جاری نشان داده‌اند.

امروزه دشمنان اسلام از راه های مختلف می کوشند تا زشتی محرّمات و گناهان و منزلت حیا و عفت و حجاب را ضعیف جلوه دهند. ازاین رو، چنین القا می کنند که ارزش، شخصیت و تمدن، تنها در پیروی از فرهنگ آنان است. در حالی که امام صادق علیه السلام می فرماید:

خداوند سبحان به یکی از پیامبران وحی کرد که به مؤمنان بگو: در لباس و آداب و رسوم، دشمنان خدا را سرمشق خود قرار ندهید. اگر چنین کنید، شما هم مانند آنها جزو دشمنان خداوند به شمار می آیید.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. بی حجاب پررو ! چطور شده که در حکومت اسلامی قدرت و فریاد و زور با افراد ضد اسلام است ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *