فیلم کامل درگیری مردان آهنین چاقو کشی و قمه کشی

فیلم کامل درگیری در مسابقه مردان آهنین چاقو کشی و قمه کشی

فیلم کامل درگیری مردان آهنین چاقو کشی و قمه کشی در سال 1383 که یکی از مسابقات بحث برانگیز مسابقات قوی ترین مردان ایران بود.

در مرحله فینال مسابقات مردان آهنین شرکت کننده های این مسابقه با یکدیگر درگیر شدند و با قمه و چاقو به جان یکدیگر افتادند و تعدادی از انها راهی بیمارستان شدند و در نهایت بعد از وقفه 2 ساعته با حضور پلیس ادامه فینال برگزار شد.

مردان اهنین از آن دوران دیگر برگزار نشد اما بعد از گذشت چند سال مجددا در نوروز 1403 پخش آن از سر گرفته شد.

مسابقات آنان چنان حساس و پربیننده شده بود که طبق نظرسنجی‌های صداوسیما در روز‌هایی که خبری از شبکه‌های اجتماعی نبود، جزو دو برنامه پربیننده هرساله‌ی نوروز در دهه ۸۰ می‌شد.

مجتبی ملکی، روح‌الله داداشی، برادران قرایی و فاطمی؛ این‌ها اسامی‌ای است که اوایل دهه ۸۰ به‌واسطه برنامه پربیننده «قوی‌ترین مردان ایران»، به اوج شهرت رسیدند. ورزشکارانی با چهره‌ها و اندامی متفاوت که در آیتم‌های مختلف با یکدیگر به رقابت می‌پرداختند.

مسابقه تلویزیونی مردان آهنین که در حال حاضر در جزیره کیش برگزار می‌شود، قرار است در ۱۵ قسمت و در ایام نوروز از شبکه ورزش صداوسیما پخش شود.

به تازگی ویدیویی از پشت صحنه این برنامه منتشر شده است که قویترین مردان در این ویدیو از مردم درخواست کمک رسانی به مردم سیستان و بلوچستان را کردند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *