فیلم کامل جنجالی درگیری مهدی ترابی و احمد موسوی بر سر فحاشی

فیلم کامل لحظه درگیری مهدی ترابی و احمد موسوی بر سر فحاشی که جنجال زیادی را به وجود اورده است دو بازیکنی که روز گذشته در مسابقه لیگ برتر با هم درگیر شدند و درگیری انها از لنز دوربین های خبرنگاران دور نماند.

فیلم کامل جنجالی درگیری مهدی ترابی و احمد موسوی

ماجرا از این قرار است که ترابی و موسوی بر سر یک توپ دعوا می کنند. درگیری ادامه یافت و کار به درگیری لفظی خشونت آمیز و حتی ضرب و شتم فیزیکی رسید. دو طرف در حالی که از الفاظ رکیک نسبت به یکدیگر استفاده می کردند، یکدیگر را هل دادند و حتی نزدیک به کشتی گرفتن با هم شدند شاهدان عینی که پشت دروازه نساجی و کنار نیمکت پرسپولیس بودند و این درگیری را از نزدیک دیدند، تعریف می کردند که موسوی ابتدا از لفظ زشتی به ترابی استفاده کرد و مهاجم سرخ رنگ از کوره در رفت.

فیلم کامل جنجالی درگیری مهدی ترابی و احمد موسوی بر سر فحاشی

حواشی و جزئیات

کلماتی که احمد موسوی به کار می برد نامشخص است اما ترابی معمولا بازیکنی کم حرف است و به ندرت درگیر می شود اما در همان لحظه عصبانی شد و بلافاصله به بازیکن نساجی پاسخ داد. پس از این اتفاقات داور وارد عمل شد و به هر دو بازیکن کارت زرد نشان داد. در آستانه ادامه بازی بود که مدافع نساجی با دست حرکات زشتی به ترابی نشان داد و ترابی را دوباره عصبانی کرد.

فیلم کامل جنجالی درگیری مهدی ترابی و احمد موسوی بر سر فحاشی

ترابی با دیدن این حرکت حرف بدی به بازیکن نساجی زد و داور بلافاصله به او کارت قرمز مستقیم نشان داد. احتمالاً داور حرکت دست احمد موسوی را ندیده وگرنه به خاطر این حرکت زننده ممکن بود با کارت قرمز جریمه شود.

همچنین ببینید:

⚡️عروسی مهدی ترابی بازیکن پرسپولیس + تصاویر و فیلم

⚡️جنجال شادی بعد از گل مهدی ترابی +شعار

وقتی ترابی متوجه شد که تنها او اخراج شده است و داور به دلیل حرکت دست و علامتی که مدافع نساجی به او نشان داد کارت قرمز دریافت نداده با خروج از زمین وارد شور شد و به داور اعتراض کرد.

فیلم کامل جنجالی درگیری مهدی ترابی و احمد موسوی بر سر فحاشی
در فیلم هایی که روز گذشته از درگیری این دو بازیکن منتشر شد، جزئیات جالبی نیز به چشم می خورد. اینکه موسوی بعد از دست زدن به پای ترابی به او می گوید بابا بلند شو و بعد ترابی سر او فریاد می زند و دو بازیکن با هم دعوا می کنند. ویدیوی دیگری منتشر شده است که مربوط به اخراج ترابی است که موسوی به یکی از کنار زمین می گوید: «حق با او بود. . او با مادرم بی ادبی کرد.

پس از پایان بازی داور در مورد اخراج ترابی گفت که او قطعا مستحق اخراج بود و توضیح بیشتری نداد. اما ترابی با فوتبال نامیدن این درگیری سعی کرد نشان دهد که اتفاق خاصی نیفتاده است. با این حال موسوی اخراج ترابی را عادلانه دانست و داور بر اساس شنیده های کامل تصمیم گرفت. موسوی جمله دیگری اضافه کرد که نشان می دهد آنچه در مناقشه خطاب به ترابی گفته به همین جناح های سیاسی اشاره دارد. موسوی درباره ترابی گفت که او بازیکنی است که فکر می کند در زمین مصون است. اما اخراج این بازیکن نشان داد که چنین فرضی صحت ندارد.

در ماه های اخیر در فضای دوقطبی که هر اقدامی رنگ و بوی سیاسی دارد، ماجرای بی تفاوتی مهدی ترابی نسبت به اتفاقات کشور توسط برخی کاربران اینترنتی در شبکه های اجتماعی مطرح شده است. مانند بسیاری از سلبریتی های دیگر، چنین نظراتی شنیده شده است. احتمالاً همان ذهنیتی که در بطن جامعه درگیری ایجاد می کرد، سرانجام در یک بازی فوتبال نمود عینی پیدا کرد و باعث شد دعوای فوتبالی که هزاران بار اتفاق افتاده، به میدان سیاست کشیده شود.

واکنش های برخی رسانه ها نیز به آتش سیاسی این جدال فوتبالی دامن زده است. از اولین لحظات انتشار تصاویر و گمانه زنی ها درباره الفاظ به کار رفته در این درگیری، برخی رسانه های اصولگرا مانند رسانه های حکومتی از فدراسیون خواستند تا به موسوی عبرت بدهد. ایرنا با ادعای توهین موسوی به اعتقادات ترابی نوشت: در وهله اول از داور انتظار می رفت که به جای کارت زرد به موسوی کارت قرمز بدهد. اتفاق افتاد و به جای موسوی، ترابی از زمین اخراج شد.موسوی که زمانی نیمکت نشین استقلال بود و به زور از آن تیم کنار گذاشته شد، اینگونه فکر می کند و با توهین به اعتقادات بازیکنان می تواند تکنیک خود را پنهان کند. در دوران رقابت با برخی از چهره‌های فوتبالی، موسوی نیز سعی می‌کند از این جریان جلوتر بماند تا خود را به این شکل معرفی کند: «توهین او به ترابی اتفاقی نابخشودنی است و فدراسیون فوتبال باید نسبت به این اتفاق واکنش مناسب داشته باشد. این واکنش می تواند تعلیق سنگین موسوی باشد.»

برخی دیگر از رسانه های اصولگرا نیز از اخراج نشدن داور به جای ترابی تعجب کردند و حتی مدعی شدند که این داور گرایش های ضد انقلابی داشته است!

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا