فیلم درگیری یک خانم با روحانی (طلبه) در درمانگاه قم +سرنوشت این زن

فیلم درگیری یک خانم با روحانی (طلبه) در درمانگاه قم +سرنوشت این زن

فیلم درگیری یک خانم با روحانی در درمانگاه قم که دادستانی قم به این موضوع ورود کرد و واکنش هایی را به وجود اورد.

ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که یک خانم جوان در درمانگاه به یک روحانی حمله کرده و مدعی بود که این روحانی از او عکس گرفته است این زن با فریاد از روحانی میخواست که تلفن همراهش را به او بدهد که چک کند آیا عکس گرفته یا خیر که روحانی نیز از این کار امتناع کرد و به درگیری منجر شد.

افراد حاضر در درمانگاه سعی میکردند این زن را آرام کنند اما او با پرخاشگری و جیغ کشیدن در مقابل این روحانی ایستاده بود و اجازه نمیداد از درمانگاه خارج شود.

حجت‌الاسلام غریب دادستان قم در رابطه با ویدیو منتشر شده در فضای مجازی در خصوص درگیری بین یک خانم و یک فرد روحانی در یک درمانگاه اظهار کرد: در این رابطه دستورات قضایی لازم صادر و پرونده قضایی تشکیل شده است. در رابطه با این موضوع تاکنون فردی دستگیر نشده است و تحقیقات ادامه دارد. شایعات در مورد پلمب درمانگاه و یا ابطال مجوز آن صحت ندارد و هیچ گونه اقدام محدود کننده‌ای انجام نشده است.

فیلم درگیری یک خانم با روحانی (طلبه) در درمانگاه قم +سرنوشت این زن

انتشار این ویدئو با واکنش های گسترده ی کاربران شبکه های اجتماعی مواجه شده است.

محمد رهبری، جامعه شناس و فعال اجتماعی با انتشار دو نمودار به تحلیل واکنش کاربران فضای مجازی در این خصوص پرداخت:

توجه کاربران توئیتر به خبر نزاع یک خانم با یک روحانی در قم بر سر حجاب قابل توجه بود. این نمودار روند انتشار توئیت‌هایی را نشون می‌دهد که توأمان حاوی کلیدواژه‌های «زن یا مادر» و قم یا روحانی هست که همون‌طور که مشخص است ناگهان افزایش پیدا کرده.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *