فیلم / دریاچه چیتگر تهران پر از افغانی و کابل شده است پاتوق افغانی ها

فیلم / دریاچه چیتگر تهران پر از افغانی و کابل شده است پاتوق افغانی ها

دریاچه چیتگر تبدیل به کابل شده است و هر روز و هر ساعتی که به دریاچه چیتگر سری بزنید با انبوهی از افغان های مهاجر مواجه میشوید که حتی با لباس های محلی در این مکان تردد میکنند هر چند که هیچ مشکلی برای ایرانی ها به وجود نمی آورند اما قدم زنان بانوان ایرانی در میان انبوهی از پسران افغان بدون شک خانم های ایرانی را موذب خواهد کرد.

فیلم / دریاچه چیتگر تهران پر از افغانی و کابل شده است پاتوق افغانی ها

دریاچه چیتگر تهران پر از افغانی و کابل شده است

عید نوروز 1402 بود که گفته شد مجموعه ایران مالذ از حضور افغان ها جلوگیری به عمل اورده است که  با موجی از انتقادات همراه شد اما حالا دریاچه چیتگر دیگر جای سوزن انداختن در میان افغان ها نیست و نسبت حضور افغان ها به ایرانی ها بیشتر است که اکثرا پسر هستند و محیط را برای خانم های ایرانی کمی ترسناک کرده است.

دریاچه چیتگر، بزرگترین دریاچه مصنوعی ایران است که در یک مقیاس بسیار وسیع در غرب تهران در انتهای بزرگراه همت واقع شده است. این دریاچه بخش بزرگی از شمال پارک چیتگر و یکی از زیباترین پارک های تهران است که در سال ۱۳۴۲ شمسی ایجاد شد و با نام دریاچه خلیج فارس نیز شناخته می‌شود. در روند ساخت این پروژه عظیم که سال‌های زیادی از زمان ایده‌پردازی تا اجرای آن به طول انجامیده بود، از شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی استفاده شد. امکانات تفریحی و مراکز خرید بسیاری اطراف این دریاچه وجود دارد که باعث شده تا از محبوب‌ترین مناطق گردشگری برای ساکنین شهر تهران و گردشگرانی که به این شهر سفر می‌کنند باشد. در سال ۲۰۱۵، کارشناسان خارجی در بازدید از این دریاچه مصنوعی، از آن به عنوان یکی از ۱۰ پروژه برتر جهان در سال یاد کردند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. سلام
    فقط دریاچه چیتگر افغانستان نشده، من پل طبیعت و باغ موزه دفاع مقدس هم رفتم همینطور بود و واقعاً حالم بد شد که توسط مردهای جوان بین 15 تا 30 ساله افغانی محاصره شده بودم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *