دستگاه نجات دهنده کیم کارداشیان چیست و چگونه کار میکند؟

دستگاه نجات دهنده کیم کارداشیان چیست و چگونه کار میکند؟

کیم کارداشیان، میلیاردرآمریکابب استفاده از دستگاه اسکن پرونوو را  به عنوان دستگاه نجات دهنده تبلیغ کرده که یک اسکن پیشگیرانه بوده که تمام بدن را تحت پوشش قرا میدهد اما کارشناسان پزشکی به دلیل هزینه و غیرقابل دسترس بودن اسکن های MRI پیشگیرانه به عموم مردم توصیه کرده اند که این عمل را متوقف کنند.

دستگاه نجات دهنده کیم کارداشیان چیست و چگونه کار میکند؟

دستگاه نجات دهنده کیم کارداشیان چیست

کارداشیان چهارشنبه در اینستاگرام خود از طرفدارانش خواست تا در یکی از دستگاه های نجات دهنده اش پرنوو اسکن کنند، که به گفته این ستاره رئالیتی، توانایی «تشخیص سرطان و بیماری‌هایی مانند آنوریسم را در مراحل اولیه، قبل از بروز علائم دارد».

این ستاره آمریکایی گفت که این اسکن مانند “گرفتن MRI برای یک ساعت بدون تشعشع” است و خاطرنشان کرد که پست او یک تبلیغ پولی برای شرکت نیست.

همچنین ببینید:

انتخاب سرطان سینه کیم کارداشیان به علت پروتز واقعیت دارد؟ 

عکس کیم کارداشیان با جوش صورت و بدون آرایش (جدید)

دستگاه نجات دهنده چگونه کار میکند؟

به گفته وب سایت پرونوو ، اسکنی که کارداشیان انجام داده است به دنبال مواردی مانند فتق دیسک، شرایط اسکلتی عضلانی، بیماری کبد چرب و تشخیص ام اس است.

اسکن کامل بدن کارداشیان 2500 دلار هزینه دارد و تکمیل آن حدود 60 دقیقه طول می کشد.

این شرکت همچنین یک اسکن سر و نیم تنه را ارائه می دهد که تکمیل آن 45 دقیقه طول می کشد و هزینه آن 1799 دلار است، همچنین یک اسکن نیم تنه که تکمیل آن 20 دقیقه طول می کشد با قیمت مقرون به صرفه 999 دلار ارائه می دهد.

پرونوو که در سال 2018 توسط تاجر اندرو لیسی و فیزیکدان و رادیولوژیست MRI راجپاول آتاریوالا تأسیس شد، اسکن های پیشگیرانه و کل بدن را به افرادی که به دنبال تشخیص زودهنگام بیماری های مختلف هستند ارائه می دهد.

شرکت پرونوو می‌گوید که اسکن کل بدن می‌تواند تا ده برابر بیشتر تصاویر با وضوح بالاتر نسبت به MRI استاندارد بگیرد. این شرکت گفته است که قصد دارد “پارادایم پزشکی را از واکنشی به فعال تبدیل کند” تا امید به زندگی را افزایش دهد و آرامش خاطر را ارائه دهد.

در حالی که MRI می تواند افراد را در معرض یک میدان مغناطیسی قوی و ایستا و انرژی فرکانس رادیویی قرار دهد، طبق گفته FDA، اسکن ها به طور گسترده ای در بین جامعه پزشکی بی خطر هستند.
منتقد ارشد

اسکن پرونوو از زمانی که پنج سال پیش به صحنه آمد، مورد انتقاد بسیاری از جامعه پزشکی قرار گرفت. کالج آمریکایی پزشکی پیشگیرانه اعلام کرده است که اسکن کل بدن را برای افراد بدون علامت توصیه نمی‌کند و دلیل آن را فقدان شواهدی برای اثربخشی آن‌ها ذکر کرده است.

این فقط کارداشیان نیست: سایر سلبریتی ها نیز در این روند هستند. پاریس هیلتون، سیندی کرافورد، میراندا کر و مادر کارداهسیان، کریس جنر، همگی تجربیات خود را در مورد اسکن پرونوو منتشر کرده اند که بدون شک همگی جنبه تبلیغاتی دارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *