(فیلم) دستگیری قمه کشان بیمارستان پورسینای رشت

(فیلم) دستگیری قمه کشان بیمارستان پورسینای رشت

(فیلم) دستگیری قمه کشان بیمارستان پورسینای رشت را به همراه جزئیات در ادامه این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دستگیری قمه کشان بیمارستان پورسینای رشت

فرمانده انتظامی شهرستان رشت درباره این حاثه اعلام کرد که این اراذل بعد از رعب و وحشت و مصدومیت چند نفر در بیمارستان مورد تعقیب پلیس قرار گرفتند و تعدادی از انها دستگیر و بعد از بازجویی از انها افراد دیگر نیز دستگیر شدند.

این اراذل قبلا با یک نفر درگیر شده بودند که مضروب برای مداوا به بیمارستان امده بود و این اراذل برای ادامه درگیری به بیمارستان امده بودند .

(فیلم) دستگیری قمه کشان بیمارستان پورسینای رشت دستگیری قمه کش ها

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه پلیس به محض اطلاع از بروز این درگیری به بیمارستان پورسینا اعزام شد عنوان کرد: تعدادی از عاملان این حادثه و اراذل و اوباش در حال حاضر دستگیر شده‌اند از طرفی تلاش برای شناسایی دیگر متهمان این پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

رمضانی از تشکیل تیم ضربت نیروی انتظامی جهت دستگیری اراذل و اوباش و برخورد با آنان خبر داد و در همین زمینه تصریح کرد: یکی از قمه کشان حادثه بیمارستان پورسینا که به اشکالی قصد قدرت‌نمایی داشت در یک عملیات با اصابت گلوله پلیس به پایش دستگیر شد و در بیمارستان بستری است.

فیلم لحظه قمه کشی در بیمارستان

وی دستگیری تعدادی از اراذل و اوباش این حادثه در شب گذشته و پس از انجام اقدام غافلگیرانه پلیس را مورد اشاره قرار داد و با تأکید بر اینکه این افراد به مقامات قضایی تحویل داده شدند ابراز داشت: به علت درگیری چند نفر از اراذل و اوباش یکی از آنان با سلاح سرد به داخل بیمارستان پورسینا وارد شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت طرح برخورد با اراذل و اوباش را که در دستور کار پلیس قرار گرفته است نیز متذکر شد و خاطرنشان کرد: از تمام مردم و شهروندان درخواست می‌کنیم در صورت مشاهده هرگونه عملی که مخل امنیت و نظم عمومی در جامعه است مراتب آن را به 110 اعلام کنند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. مملکت کل بلبله ماشاءالله…😏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *