پشت پرده دستگیری مدیران ستاد اجرایی فرمان امام

پشت پرده دستگیری مدیران ستاد اجرایی فرمان امام

روز گذشته برخی از رسانه‌های کشورمان خبری را مبنی بر بازداشت و دستگیری مدیران ستاد اجرایی فرمان امام منتشر کردند که حواشی زیادی را به همراه داشت.

پشت پرده دستگیری مدیران ستاد اجرایی فرمان امام

پشت پرده دستگیری مدیران ستاد اجرایی فرمان امام

اما بعد از چند ساعت این خبر تکذیب شد در ابتدا گفته شد که چند نفر از مدیران ستاد اجرایی فرمان امام به علت سوء استفاده کردن از رانت اطلاعاتی در معاملات پتروشیمی بازداشت شده‌اند.

اما بعد از چند ساعت مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام این خبر را تکذیب کرد و مدعی شد که ستاد اجرایی فرمان امام فاقد هرگونه پتروشیمی بزرگی است صرفاً یک سایت کوچک پتروشیمی دارد که وزن آن در صنعت پتروشیمی ایران به نیم درصد کل صنعت هم نمی‌رسد.

این ستاد همچنین اعلام کرده که زیر مجموعه‌های آن در معاملات سهام پتروشیمی هیچگونه تاثیر و نقشی نداشتند و در فروش آن سهمی برای این ستاد در نظر گرفته نشده است.

اما اینکه چرا چنین خبری در فضای مجازی منتشر شد و رسانه‌های رسمی کشورمان آن را نیز بازنشر کردند در نوع خود بسیار عجیب است و بعد از چند ساعت خبر تکذیب می‌شود.

همچنین ببینید

پشت پرده اخراج بهروز بینشیان گوینده خبر از صدا و سیما

بیوگرافی محمد مسعودیان فر در صدا و سیما گیلان کیست +عکس

فیلم کامل ستاره سعیدی قبل از عمل و بعد از عمل را ببینید

ستاد اجرایی فرمان امام چیست

لازم به ذکر است که ستاد اجرایی فرمان امام تحت نظارت رهبر انقلاب فعالیت می‌کند این ستاد در سال ۱۳۶۸ توسط امام خمینی تاسیس شد امام خمینی با راه‌اندازی ستاد اجرایی دستور مصادره خانه‌هایی که از راه نامشروع به دست آمده بود به نفع نیازمندان و امور خیریه  داد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *