فیلم دستگیری و بازداشت کیوان امام وردی + عکس و جزئیات

دستگیری و بازداشت کیوان امام وردی متجاوز سریالی + عکس و جزئیات

فیلم دستگیری و بازداشت کیوان امام وردی + عکس و جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دستگیری و بازداشت کیوان امام وردی متجاوز سریالی

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران خبر از دستگیری کیوان امام وردی متجاوز سریال را داد که در شبکه های اجتماعی خبر آن جنجال زیادی به راه انداخته بود.

دستگیری و بازداشت کیوان امام وردی متجاوز سریالی

بعد از اینکه یکی از دختران دانشجو دانشگاه تهران در تویتر اقدام به افشاگری درباره این پسر جوان کرد و بعد از آن بسیاری دختران دیگر نیز این ماجرا را برای خود تایید کردند و گفتند این شخص به انها نیز تعرض کرده است.

حالا خبر بازداشت او بازتاب گسترده ای را در فضای مجازی به راه انداخته است.

گویا این شخص شاکی های زیادی داشته که به انها تعرض کرده است.

این پسر جوان با فریب دادن دختران دانشجو آنها را به منزل برده و با دادن نوشیدنی های حاوی مواد بی هوشی انها را بی هوش کرده  و سپس مورد تعرض قرار داده است.

رئیس پلیس پایتخت گفت: با توجه به حجم شکایت‌ها و جریحه‌دار شدن احساسات عمومی جامعه تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه آغاز و در نهایت متهم دستگیر شد.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه متهم در بازداشت پلیس به سر می‌برد، بیان داشت: تمام شاکیان با اطمینان از محفوظ ماندن هویتشان در نزد پلیس می‌توانند برای طرح شکایت به پلیس امنیت عمومی واقع در انتهای خیابان مطهری، خیابان سروش مراجعه کنند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *