فیلم کیوان امام متجاوز سریالی به دختران دانشجو

فیلم کیوان امام وردی متجاوز سریالی به دختران دانشجو (کیوان امام وردی)

فیلم کیوان امام وردی متجاوز سریالی به دختران دانشجو (کیوان امام وردی) را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید

بدون شک این روزها نام کیوان امام را شنیده اید که به تیتر اول رسانه ها تبدیل شده است و همچنین در تویتر بسیاری از کاربران از او سخن میگویند و او را تگ کرده اند.

ماجرای فیلم کیوان امام متجاوز سریالی به دختران دانشجو

صحبت های عجیب از دختران و پسران دانشگاه تهران از تعرض این پسر شوکه کننده است! او چگونه توانسته تعداد زیادی دختر دانشجو را به خانه ببرد و آنها را بی هوش کند!

فیلم های که در شبکه های اجتماعی به خصور کانالهای تلگرامی مبنی بر تجاوز کیوان امام است جعلی بوده و هیچکدام صحت ندارند

فیلم کیوان امام وردی متجاوز سریالی به دختران دانشجو (کیوان امام وردی)

بخواهیم معقولانه حساب کنیم این کار به تنهایی و در مدت کوتاه امکان پذیر نیست

اینکه یک پسر بتواند تعداد زیادی دخترا را به خانه ببرد و به آنها نوشیدنی های حاوی مواد بی هوشی بدهد و سپس به آنها تعرض کند شاید کمی در آن مبالغه شده باشد.

به هر حال این صحبت هایی است که دختران قربانی کرده اند باعث شده همه علیه کیوان امام سخن بگویند و مجالی برای اظهار نظر او ندهند.

عجیب اینکه برخی پسران که خود را دوست ک-الف نامیده اند ادعا داشته اند این پسر دانشجو از اقدامات شیطانی و تجاوز به دختران با روش های مختلف نزد آنها حرف زده است.

یکی از دختران نوشته که وقتی اصرارهای ک- الف را به رفتنش خانه شان نپذیرفته پیشنهاد صبحانه املت گرفته و نهایتاً عنوان داشته از پسران قد کوتاه خوشش نمی‌آید تا توانسته از زیر فشارهای ک- الف خلاص شود.

فیلم کیوان امام وردی متجاوز سریالی به دختران دانشجو (کیوان امام وردی)

دیگری نوشته که پیشنهاد داده در کافه همدیگر را ببینند که ک-الف عنوان داشته ۵ سالی می شود به کافه نمی رود چون کافه نشینی فرهنگ کمونیستی است و بعد به خانه او رفته و با خوردن مشروبات الکلی در دام متجاوز افتاده است.

این دختران در اقدامی همزمان عنوان داشته اند متجاوز سریالی تهران الان چرا باید آزادانه در دانشگاه —- راست راست بچرخد به کارهایش ادامه دهد و آنها ناراحتی روحی و روانی داشته باشند.

ثبت ۴۰ شکایت تجاوز از کیوان امام

در ویکی‌پدیای او نوشته شده که شیوه کارش به این صورت بوده که دختران را به خانه‌اش دعوت می‌کرده، به آن‌ها شراب آغشته به مواد بیهوشی می‌داده و سپس به آن‌ها تجاوز می‌کرده است.

دخترانی که توسط کیوان مورد تعرض قرار گرفته‌اند می‌گویند، چون با رضایت خودشان به منزل یک پسر رفته‌اند و در منزل او مشروب خورده اند، جرات مراجعه به نهاد‌های قانونی را نداشته اند.

پس از طرح حدود بیست تا سی مورد مشابه تجاوز توسط «کیوان.ا» مسئولان دانشگاه تهران نوشتند کیوان سال ۸۹ فارغ التحصیل شده، اما قول پیگیری و بررسی اتفاقات صورت گرفته و انتقال موضوع به قوه قضاییه را دادند.

در ساعات گذشته، اتهام‌های فراوانی در حوزه‌ی آزار جنسی، به‌چند نفر از اهالی هنر، از سینماگر گرفته تا استاد دانشگاه و فعال گردشگری… وارد شده.

آیدین آغداشلو، نقاش و نویسنده، یکی از افراد مورد اتهام قرار گرفته است که روایت‌های متعددی درباره‌ی او نقل شده است. دو نفر از اهالی رسانه، روایت‌های متفاوتی از واکنش آغداشلو به‌این اتهام‌ها را منتشر کرده‌اند.

از ساعت ۸ امشب #آیدین_آغداشلو با ارسال ایمیلهایی به برخی دبیران خبرگزاری های ایران، در تلاش است بیانیه ای در تکذیب کلیه اتهامات […] و #جنسی که در روزهای گذشته در فضای مجازی علیه اش منتسب شده، منتشر کند. هیچ رسانه ای فعلا حاضر به انتشار آن بیانیه نشده است.

اعتراف کیوان امام: ۳۰۰ تجاوز در ۱۰سال

پرونده کیوان‌ امام هم اکنون در شعبه سوم دادسرای امنیت و اخلاقی ‏تهران زیر نیز بازپرس روح الله رضاپورگتابی، تحت رسیدگی است و تا کنون حدود ۳۰ دختر جوان که وی به آنها تجاوز کرده از او شکایت کرده‌اند.

این در حالی است که سردار رحیمی، رئیس پلیس تهران امروز در جمع نمایندگان مجلس اعلام کرده که متهم به تجاوز به بیش از ۳۰۰ دختر طی ۱۰ سال اعتراف کرده و ‏ماموران پلیس از مخفیگاه او فیلم‌های سیاهی از تجاوز به ۴۶ دختر کشف کرده‌اند.

از بین شاکیان متهم که حدود ۳۰ نفر هستند، ۱۰نفر در مواجهه‌ حضوری با متهم او را شناسایی کرده و بقیه شاکیان نیز به صورت تلفنی با دادسرا تماس گرفته و شکایت خود را مطرح کرده‌اند. شاکیان این پرونده دختران جوانی ‏اهل تهران و برخی از شهرستان‌ها هستند و حتی برخی از آنها از خارج از کشور با دادسرا تماس گرفته و شکایت خود را مطرح کرده‌اند.

قرار است به زودی بازپرس پرونده قرار جلب به دادرسی(کیفرخواست) برای متهم به اتهام افساد فی‌الارض صادر کند و پس از صدور این قرار پرونده وی برای شروع محاکمه به ‏دادگاه انقلاب فرستاده خواهد شد/به‌رغم اینکه پلیس و بازپرس پرونده به شاکیان اطمینان داده‌‌اند هویت آنها حفظ خواهد شد و هیچ اتهامی علیه خود آنها مطرح نخواهد بود اما هنوز عده زیادی از قربانیان حاضر به شکایت نشده‌اند.

شیما قوشه؛ وکیل قربانیان و شکات پرونده کیوان امام‌وردی با بیان اینکه کیوان امام‌وردی به حکم شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شده است، اظهار کرد: حکم اعدام کیوان امام‌وردی روز شنبه ۱۸ تیر ماه به بنده ابلاغ شده است.

وکیل شاکیان پرونده کیوان امام‌وردی افزود: در این پرونده، ۹ نفر به صورت رسمی شکایت کرده بودند و شاکی قانونی پرونده محسوب می‌شوند اما افراد و قربانیان دیگری هم بودند که با پلیس تماس گرفته و موضوع را اطلاع داده یا تجاوز از سوی کیوان امام‌وردی را به نماینده دانشگاه تهران اعلام کرده بودند.

قوشه با بیان اینکه امام‌وردی در جلسه پایانی دادگاه که برای استماع آخرین دفاعیات متهم برگزار شده بود، دفاع خاصی ارائه نداد، گفت: البته وی مدعی بود که بدون رضایت با کسی رابطه نداشته است.

وی همچنین با بیان اینکه رأی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب توسط قاضی عموزاد، رئیس دادگاه و قاضی افشاری، مستشار دادگاه صادر شده است، یادآور شد: به‌عنوان وکیل شکات نسبت به این رأی شکایت خواهم کرد؛ زیرا مجرم ملزم به جبران خسارت بود که این موضوع در رأی دادگاه مسکوت مانده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

9 نظر

  1. نازنین انصاری

    این چیزی که نوشتید مبالغه است، به چه حق نوشتید مبالغه؟
    این کثافت نجس به هزار دختر تجاوز کرده و شما میگید مبالغه؟!!!!
    دانشجویان دانشکده هنر های زیبا بشدت آسیب پذیرند و به نام هنر به هزاران کار تن می‌دهند…
    به جای ارائه نظرات کارشناسی دوزاری فقط مطالب را بنویسید

  2. دکتر ساجد ضیا الاسلام

    حتما نفر بعدی مینا خانم جون باشه بعد میشه که ثابت بشه?!

  3. اگر این موضوع صحت داشته باشه وا اسفا برای جامعه هنری ما ک من خودم یکی از اونا هستم و اقای آغداشلو رو ب عنوان یکی از تئورسین های هنر خیلی قبول داشتم .

  4. جامعه ای که حد و حدود را ندونه همین میشه . وقتی پسر های ما دنبال دخترانمان بدون حدو حدود میروند و دخترانمان حد را رعایت نمیکنن اکثر این فاجعه ها به خاطر دوستی بین پسر و دختر اتفاق افتاده‌اند اکثرش. خب حالا بازم ادای روشنفکری در بیارید بگید چه عیبی داره دخترو پسر دوست باشن.در هر کجای عالم باشی ،در هر جایگاهی باشی ، هر جنسی داشته باشی ، در هر هوایی نفس کشیده باشی باز انسانی و خدا در کتابش به انسان گفته مراقب روابطت با غیر هم جنست باش .حالا تو بیا بازم با دوست پسرت قرار بزار برو کافی……………..

  5. سلام چرا به بچه هامون هنر نه گفتن یاد نمی دهیم در کشور روسیه در مهد کودک یک سال به بچه ها هنر نه گفتن یاد می دهند چرا یک دانشجوی پسر یا دختر جرات نه گفتن نداره چرا دفاع کردن از خودت و نظرت به بچه یاد نمی دهیم

  6. سلام در کشور روسیه یک سال اول مهد کودک به بچه ها هنر نه گفتن یاد می دهند چرا یک انسان بیست ساله توان نه گفتن نداره و چرا از حق خودش نتونسته دفاع کنه چرا به خانواده اعتماد نکرده جهت گرفتن حق و حقوق خودش چرا به دولت و دانشگاه اعتماد نکرده و چرا به پلیس اعتماد نکرده اینها همه درد که چرا باید یک مظلوم ظلم باید قبول کنه و اعتماد سازی در جامعه ما ضعیف باشه که هیچ مظلومی برای گرفتن حقش کاری نکنه و فقط سکوت کنه به هیچ کس اعتماد نکنه نه پلیس نه دولت نه دانشگاه نه خانواده چرا باید به ۳۰۰ نفر کشیده بشه

  7. به زور که نبرده خونش
    آیا همه این ۳۰۰ نفر گول خوردن
    ناسلامتی اینها همه دانشجو دانشگاه تهران بودن و نابغه!
    و اینکه شاید برخی دختران دانشجو جهت حفظ آبروی از قبل رفته خودشونو گردن این بیچاره انداختن!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *