کیوان امام کیست؟ بیوگرافی و ماجرای تجاوز کیوان امام به دختران دانشجو

کیوان امام متجاوز سریالی دختران دانشجو کیست بیوگرافی کیوان امام وردی

کیوان امام متجاوز سریالی دختران دانشجو کیست بیوگرافی کیوان امام وردی را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

کیوان امام متجاوز سریالی دختران دانشجو

نام این پسر جوان در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود و گفته شده که توانسته با فریب دختران جوان انها را مورد تجاوز قرار بدهد.

نقل قول هایی از دختران دانشجو شده که این پسر برخی از دختران را فریب داده و به خانه برده است و بعد اینکه به آنها مشروبات الکی و یا نوشیدنی های حاوی مواد بیهوشی داده است و انها را از هوشیاری خارج کرده مورد تجاوز قرار داده است

کیوان امام متجاوز سریال دختران دانشجو کیست بیوگرافی کیوان امام وردی

برخی دختران دانشجوی دیگر نیز پیشنهاد از طرف این پسر را تایید کرده اند اما به حرف او گوش نداده و فریب نخورده اند.

حالا که خبر تجاوز رسانه ای شده است این دختران نیز پیشنهاداتی که جانب این پسر دریافت کرده اند را بازگو کرده اند.

ترند شدن نام آقای کیوان امام

ترند شدن نام این پسر جوان در گوگل باعث شده که قوه قضاییه و همچنین مسئولان دانشگاه تهران به فکر پیگیری این ماجرا باشند و قول داده اند که حتما از قربانیان حمایت کنند.

هر چند صفحه این فرد در اینستاگرام قفل است و نمی‌توان محتوای آن را دید اما در کمتر از ۲۴ ساعت پس از آغاز افشاگری‌ها، صدها نفر از دنبال‌کنندگان و دنبال‌شوندگان او را از فهرست خود حذف کرده‌اند. کسی که تا روز پنجشنبه بیش از ۲۰۰۰ دنبال‌کننده در اینستاگرام داشت، عصر پنجشنبه آمارش به ۱۵۷۰ فالوئر رسید و همچنان در حال سقوط است.

شاید امروز وقت سرزنش کردن دخترانی نباشد که جوانی و عصمت خود را تباه‌شده می‌بینند. می‌توان نشست و تا ابد دختران را به خاطر فریب خوردن و رفتن به خانه یک فرد ناشناس ملامت کرد اما بهتر است پیگیری این بخش پرونده کاف الف به زمانی موکول شود که او در چنگال قانون گرفتار آمده و اگر اتهام‌هایش ثابت شود، به سزای اعمالش رسیده است.

پیج اینستاگرام

در حال حاضر اینستاگرام این شخص مسدود گردیده است و بعد از اینکه نامش رسانه ای شد بازدید از پیج او بسیار بالا  رفته و درخواست فالو از او شدت یافته است.

کیوان امام متجاوز سریال دختران دانشجو کیست بیوگرافی کیوان امام

کسی که تا روز پنجشنبه بیش از ۲۰۰۰ دنبال‌کننده در اینستاگرام داشت، عصر پنجشنبه آمارش به ۱۵۷۰ فالوئر رسید و همچنان در حال سقوط است.

فعلا که صفحه اینستاگرام کیوان امام مسدود شده است  در دسترس نیست و بدون شک کار رسیدگی به اعمال او توسط مراجع قضایی در حال رسیدگی است

ماجرای قتل کیوان امام متجاوز

بعد از شکایت یک پیرمرد مبنی بر اینکه پسرش گم شده است تحقیقات برای یافتن او آغاز شد که بعدا مشخص گردید کیوان با یکی از دوستانش به نام آرش بیرون رفته است و دیگه ناپدید شده است.

بعد از دستگیری ارش و بازجویی از او مشخص شد که آرش او را به قتل رسانده است.

وی درباره انگیزه قتل گفت: من و کیوان با هم همکلاسی بودیم و همیشه به خانه هم رفت و آمد داشتم. سال‌ها پیش یک بار مجبور شدم در خانه آنها به حمام بروم اما آن روز کیوان از من عکس گرفت و درخواست نامشروع را مطرح کرد. او می‌خواست مرا آزار دهد که قبول نکردم اما تهدیدم کرد اگر به خواستش تن ندهم تصاویر برهنه مرا پخش می‌کند و آبرویم را می‌برد.

او مرا آزار داد و این شروع ماجرا بود. او دست از این کار برنمی‌داشت و هر بار که مقاومت می‌کردم مرا به پخش کردن عکس‌ها تهدید می‌کرد. او حتی یکی دیگر از دوستانم به نام فریدون را هم چند بار تحت آزار و اذیت قرار داده بود. به همین خاطر آخرین بار سر همین موضوع با او درگیر شدم و او را کشتم.

در حال حاضر این شخص به بحث اول خبر حوادث کشور تبدیل شده است .

برخی از مردم دختران قربانی را سرزنش میکنند که چرا به خانه یک پسر غریبه رفته اند که بعد مورد تجاوز قرار بگیرند مگه غیر از این است که بارها گفته میشود اگر دختر و پسری در خانه ای تنها باشند نفر سووم شیطان است .

اما حالا وقت سرزنش کردن نیست بلکه باید از این اتفاق درس گرفت و خانم های جوان هیچگاه به پسری غریبه اعتماد نکنند.

اکنون در توییتر، هزاران توییت توسط قربانیان و حامیان قربانیان تجاوز کیوان امام به دانشجویان دختر پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران به راه افتاده که گویا مسئولان دانشگاه تهران نیز قول پیگیری و بررسی اتفاقات صورت گرفته و انتقال موضوع به قوه قضاییه را داده اند. داستان تجاوز سریالی به دختران و زنان، اکنون به قلب پایتخت و دانشجوان دانشگاه تهران رسیده و به نظر می رسد که باید از جنبه های مختلفی مورد واکاوی قرار بگیرد.

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی درباره زنان نوشت: معرفی می کنم:
کیوان امام وردی
یک فرد هنری، جنتلمن، کتاب فروش، نایس که امید بذر هویتش بوده…

خلاصه که دختران معصوم و ساده! که دلشون پاک بوده رو به قصد مشروب خوردن دعوت می کرده منزلش! و تو شرابشون داروی خاصی می ریخته که بیهوش یا از حالت طبیعی خارج بشوند و بعد بهشون تجاوز میکرده

تا همین الان ۲۱ نفر اومدن روایت هاشون درباره ی این اصلاح طلب چشم و دل سیر رو تو توییتر افشا کردند…

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

6 نظر

  1. اتفاقا الان وقت سرزنش است. کور کور را می جوید و آب هم گودال را. دختره اگر هرزه و شرابخوار نبود کارش به اینحا نمی کشید.

  2. چرا دختر باید تنها بره خونه پسر غریبه ؟
    چرا این دخترا اینقدر گول میخورد ؟

  3. یزدان نورانی

    تا مادیون دم نزنه یابو سم نزنذه این یک ضربالمث مازندرانیه یعنی تا اسم ماده دلش نخواهد یابو نمیواند کاری بکند فی الواقع این اسب ماده هست که شرایط را محیا میکند دختران به تصور اینکه تشریف میبرند و اگر اتفاقی افتاد عقدش در میان و شوهر میکنند تصورات دیگه را از ذهن خود پاک کردن بنابراین دختر معصوم و از این جور حرفها مزخرفه دختری که خیلی راحت فریب چرب زبانی یک غریبه را میخوره علیرغم اینکه بارها شنید سلام گرگ بی طمع نیست و با یک غریبه خلوت میکنه فی الواقع دنبال شوهر است و میخواهد به هر طریقی شده به مقصد برسه و . . . پسر مجرد وقتی شهوت جلوی تمام افکارش را میگیره ناچاره دنبال این کار بره اول یک فکری برای شغل و ازدواج بفرمائید سپس مابقی امجرا را حل کنید دختر زیاده پسر کم این یک حقیقته و از طرفی این تعداد کم یا شغل ندارند یاکم درآمد و یا با مهریه آنچنانی جرات ازدواج ندارند

    • هیچ تعجبی نیست که یک عدد نر ایرانی خودش رو هم رده یابو میبینه واقعا باید فاصله مون رو باهاتون حفظ کنیم

  4. متاسفم که یک ایرانیم و با کسایی که این کامنت های شرم آور رو گذاشتن تو ی کشور زندگی میکنم
    نویسنده ای که تو هر پاراگراف داری اون دخترا رو سرزنش میکنی و میگی سرزنش درست نیست برای عقل کم شما هم متاسفم
    آقایی که میگی دخترا دنبال شوهرن!!! شوهر کیه؟ ی متجاوز سریالی؟ ی آدم سادیست که دخترا رو به بهانه های مختلف میاره خونه و مسمومشون میکنه؟ یا نکنه امثال تو که انقدر دیدگاه پست به زن ها دارید شوهرید؟
    دخترای الان دیگه فریب ازدواج با شما مریض هارو نمیخورن که هیچ بری دادگاه میبینی همه زن ها دنبال طلاق گرفتنن اگرم زن ها ازدواج میکنن بخاطر نداشتن شغل و درآمده نه بخاطر شوهر!!!
    اگر زن ها حق طلاق داشتند که همتون مطلقه بودید با این مغزای مریضتون، خوب شد اینترنت هست ذات مردای ایرانی و فهمیدیم نود درصدشون که اعتراف کردن اگر ی دختر بره خونشون بهش تجاوز میکنن چون حق خودشون میدونن،

  5. به نظر من این زن یا دختر هست که انتخاب میکنه با کی باید باشه
    انتخاب میکنه که قراره از کی رو دست بخوره
    وگرنه پسرها که ۹۹درصد واسشون فرقی نمیکنه با کی باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *